Expander będzie pierwszą z wiodących firm doradztwa finansowego, która wdroży system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami(CRM). Dostawcą systemu będzie Wola Info. Wartość kontraktu wynosi ponad 1 mln zł.
– Wzrost konkurencji w sektorze doradztwa finansowego jest powodem dużego zainteresowania systemami usprawniającymi obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że liderzy tego rynku decydują się na nasze usług – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info. Umowa obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie systemu, przeprowadzenie szkoleń, a także świadczenie wsparcia technicznego po zakończeniu projektu.
– Wdrożenie systemu CRM przede wszystkim usprawni procesy biznesowe w naszej organizacji oraz podniesie poziom profesjonalizmu w zarządzaniu relacjami z klientem. Ponadto umożliwi nam jeszcze lepsze dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta – powiedział Konrad Grabowski, wiceprezes Expander Advisors. Expander jest pierwszą spośród wiodących firm doradztwa finansowego, która wprowadzi system CRM. – Spośród bogatej oferty rynkowej wybraliśmy narzędzie, które jest uznawane za najbardziej prestiżowe i rozbudowane, a jednocześnie, w naszej opinii, najlepiej przystosowane do unikalnych potrzeb instytucji doradztwa finansowego – mówi Konrad Grabowski.
Systemy CRM to jeden z kluczowych obszarów działalności Woli Info. Warszawska spółka posiada bardzo mocną pozycję w tym segmencie rynku IT a oferowany przez nią Oracle Siebel CRM to dojrzały i sprawdzony system, mający na świecie wiele prestiżowych referencji w sektorze telekomunikacyjnym i bankowym.
– CRM to nie tylko zestaw narzędzi i procedur odgrywających istotną rolę w zarządzaniu kontaktami z klientami. To również nieodzowny element strategii, filozofii i kultury biznesu, który wyznaje zasadę, że stały kontakt i zadowolenie klienta jest wartością kluczową w firmie. Cel organizacji posługującej się CRM to utrzymanie zaufania oraz lojalności klientów poprzez budowę skierowanej specjalnie dla nich, optymalnej oferty – podkreśla Piotr Majcherkiewicz. Aplikacje CRM gwarantują możliwość efektywnego zarządzania kontaktami z klientem, stanowią wsparcie sprzedaży i marketingu prowadząc do nadrzędności takiego podejścia w ogólnej strategii i kulturze firmowej. Wola Info doradza czy, gdzie i jaką technologię wykorzystywać w celu optymalnej realizacji strategii CRM.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.