Wola Info wdroży CRM w Expanderze

Expander będzie pierwszą z wiodących firm doradztwa finansowego, która wdroży system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami(CRM). Dostawcą systemu będzie Wola Info. Wartość kontraktu wynosi ponad 1 mln zł.

– Wzrost konkurencji w sektorze doradztwa finansowego jest powodem dużego zainteresowania systemami usprawniającymi obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że liderzy tego rynku decydują się na nasze usług – powiedział Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info. Umowa obejmuje zaprojektowanie i wdrożenie systemu, przeprowadzenie szkoleń, a także świadczenie wsparcia technicznego po zakończeniu projektu.

– Wdrożenie systemu CRM przede wszystkim usprawni procesy biznesowe w naszej organizacji oraz podniesie poziom profesjonalizmu w zarządzaniu relacjami z klientem. Ponadto umożliwi nam jeszcze lepsze dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta – powiedział Konrad Grabowski, wiceprezes Expander Advisors. Expander jest pierwszą spośród wiodących firm doradztwa finansowego, która wprowadzi system CRM. – Spośród bogatej oferty rynkowej wybraliśmy narzędzie, które jest uznawane za najbardziej prestiżowe i rozbudowane, a  jednocześnie, w naszej opinii, najlepiej przystosowane do unikalnych potrzeb instytucji doradztwa finansowego – mówi Konrad Grabowski.

Systemy CRM to jeden z kluczowych obszarów działalności Woli Info. Warszawska spółka posiada bardzo mocną pozycję w tym segmencie rynku IT a oferowany przez nią Oracle Siebel CRM to dojrzały i sprawdzony system, mający na świecie wiele prestiżowych referencji w sektorze telekomunikacyjnym i bankowym.
– CRM to nie tylko zestaw narzędzi i procedur odgrywających istotną rolę w zarządzaniu kontaktami z klientami. To również nieodzowny element strategii, filozofii i kultury biznesu, który wyznaje zasadę, że stały kontakt i zadowolenie klienta jest wartością kluczową w firmie. Cel organizacji posługującej się CRM to utrzymanie zaufania oraz lojalności klientów poprzez budowę skierowanej specjalnie dla nich, optymalnej oferty – podkreśla Piotr Majcherkiewicz. Aplikacje CRM gwarantują możliwość efektywnego zarządzania kontaktami z klientem, stanowią wsparcie sprzedaży i marketingu prowadząc do nadrzędności takiego podejścia w ogólnej strategii i kulturze firmowej. Wola Info doradza czy, gdzie i jaką technologię wykorzystywać w celu optymalnej realizacji strategii CRM.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry