Wonga zaczęła współpracować z insurtechem hiPRO. Jesienią zacznie finansować zakup polis wystawianych przez dużą, europejską firmę. Wonga planuje wejście w nowe sektory i nowe kanały dystrybucji.
Od kilku dni klienci firm ubezpieczeniowych, którzy kupują polisy komunikacyjne u swoich agentów (pracujących w multiagencjach) mogą zapłacić za nie później, za polisę bowiem wyłoży Wonga. Klient będzie spłacał koszt ubezpieczenia w ratach.
Wchodzimy na nowy dla nas teren, czyli sprzedaż naszych pożyczek w kanale offline’owym. Dotychczas o nasze pożyczki można było wnioskować przez internet lub telefon. Zdecydowaliśmy się na ubezpieczenia komunikacyjne, ponieważ jest to dla nas bezpieczne rozwiązanie, agent zna i widzi „na żywo” klienta, ryzyko niespłacania pożyczki jest bardzo niskie. Klienci chcą mieć możliwość zapłacenia za polisy komunikacyjne w ratach, a ubezpieczyciele wolą, żeby finansowanie dostarczyła zewnętrzna firma. Ważne też jest to, że firma hiPRO zaoferowała nam nowoczesne rozwiązanie. To pierwszy krok w kierunku rozwoju rat w Wonga – tłumaczy Tomasz Fedyna, prezes Wonga.
Wygodna współpraca z hiPRO
Klient, który wybierze konkretne ubezpieczenie i zdecyduje się na raty w Wonga, podpisuje umowę na pożyczkę w trakcie wizyty u agenta.
Agent w imieniu klienta składa wniosek o pożyczkę. W ciągu kilkunastu sekund klient dostaje decyzję o pożyczce, co oznacza, że w trakcie jednej wizyty u agenta, klient kupuje polisę i dostaje finansowanie na nią – mówi Dorota Binich, dyrektor Działu Rozwoju Biznesu w Wonga.
hiPRO to polski startup dostarczający ekosystem płatności i finansowania zakupów oraz usług wsparcia sieci sprzedaży, łączy dystrybutorów z bankami i instytucjami płatniczymi.
Współpracujemy w wieloma multiagencjami, które oferują produkty wszystkich ubezpieczycieli w Polsce. Dzięki współpracy z Wonga, agenci mogą zaoferować klientowi wygodną, miesięczną płatność za ubezpieczenia i odroczenie jej w czasie. Dla sprzedawcy to możliwość zaproponowania lepszej ochrony dla jego klientów – wyjaśnia Tomasz Kasprzak, prezes hiPRO.
Wonga będzie sprzedawać na raty
Wonga jeszcze jesienią rozpocznie współpracę z jedynym w Polsce przedstawicielem dużej europejskiej firma ubezpieczeniowej. Wonga także zaproponuje klientom tej firmy raty.
To również będzie sprzedaż offline’owa, czyli „na żywo”, u agenta. Jesteśmy w trakcie finalizowania tej współpracy. Przymierzamy się także do wejścia w nowe sektory i kolejne kanały dystrybucji – mówi Tomasz Fedyna.
Wonga jest częścią Grupy KRUK. Specjalizuje się w pożyczkach internetowych i jest liderem branży finansów online. Firma działa w Polsce od kwietnia 2013 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.