Badania „Audiance Profile”, w których udział wzięło 7222 użytkowników, przeprowadziła firma badawcza SMG/KRC Poland Media na zlecenie spółki IDM.Net. Badania te mają pomóc przy lepszym dostosowaniu oferty serwisu do wymagań użytkowników oraz w ustalaniu mediaplanów przez agencje, domy mediowe i brokerów.
Najważniejszym wynikiem badań jest określenie, że aż 92% użytkowników witryny to mężczyźni. Najczęściej witrynę odwiedzają internauci w wieku 15-55 lat, choć 35.10% to użytkownicy od 19 do 25 lat.
Oto kilka liczb, które cechują witrynę:
– ponad 32% respondentów ma wykształcenie wyższe, a 19.07% – wyższe niepełne;
– 52.83% ma stałą pracę, a 36.80% to ludzie uczący się bądź studenci;
– 80.28% użytkowników CHIP-a poszukuje w Sieci oprogramowania, 66.32% aktualności, a 53.23% muzyki, płyt i MP3. Prócz tego nasi użytkownicy szukają informacji na temat: Hobby, Filmy/DVD/wideo, Telefony komórkowe, Inne, Rozkłady jazdy, Książki, Motoryzacja, Zakupy przez Internet, Sprzęt RTV/AGD, Sport, Usługi finansowe;
– 48.24% respondentów nie dokonało żadnych zakupów w Internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, 18.16% kupiło książki, 9.25% sprzęt komputerowy;
– 62.78% spędziło ponad 6 godzin, korzystając z Internetu;
– 66.40% korzysta z Internetu w domu.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!