Wirtualna Polska poszerzyła swój zasób niestandardowych form reklamy o możliwość promocji w kanałach RSS. Klienci zainteresowani reklamą z wykorzystaniem kanałów RSS mogą liczyć na atrakcyjne stawki (koszt jednodniowej emisji reklamy według cennika to 500 złotych) i zasięg przekraczający 20 tysięcy odsłon dziennie.
WP od miesiąca udostępnia usługę kanałów informacyjnych RSS i Atom. Dzięki niej najważniejsze informacje z serwisu wiadomosci.wp.pl pojawiają się na pulpicie komputera użytkownika już w chwili ich opublikowania. RSS i Atom to oparte na języku XML techniki przesyłania nagłówków wiadomości. Aby zostały one przekazane do komputera subskrybenta, wystarczy zainstalować specjalny program, tzw. czytnik kanałów RSS (może nim być np. Feedreader, RSSOwl, RSS Bandit).
Do uruchomienia kampanii wystarczą następujące dane: adres docelowy URL, tytuł wiadomości oraz krótki opis. Kampania rozliczana jest w modelu Flat Fee.
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski oferuje klientom najszerszą w polskim Internecie, liczącą kilkadziesiąt pozycji, listę produktów reklamowych. Obok standardowych form, takich jak billboardy, skyscrapery, banery śródtekstowe WP udostępnia atrakcyjne formy layerowe typu brandmark, toplayer, interstitial i szereg nietypowych rozwiązań, w tym WPDot, InStream Video czy WordLayer. WP jako pierwsza wykorzystała w reklamie język XHTML na szeroką skalę i z powodzeniem wykorzystuje go przy realizacji kampanii reklamowych.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.