Wirtualna Polska już po raz czwarty uzyskała tytuł oficjalnego sponsora Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Portal uruchomił też specjalną witrynę promującą Puchar – skoki.wp.pl.
Skoki narciarskie to jeden z najbardziej widowiskowych sportów. Dzięki zwycięstwom Adama Małysza to od wielu lat najchętniej oglądany w Polsce sport zimowy – zarówno w telewizji, jak i „na żywo”. Tytuł oficjalnego sponsora Pucharu Świata pozwoli wzmocnić wizerunek WP jako portalu, który wspiera sport i aktywnie angażuje się w największe wydarzenia sportowe organizowane w Polsce.
Marka WP będzie zatem po raz kolejny obecna na Wielkiej Krokwi, m.in. w postaci animacji diodowych, bannerów, balonów – także przy belce startowej. „Będziemy aktywnie kibicować polskiej kadrze w najważniejszym dla nich konkursie Pucharu Świata, bo rozgrywanym na własnej skoczni.” – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za projekty sportowe portalu. – Jak co roku, przygotowaliśmy także niespodziankę dla kibiców. Każdy miłośnik skoków, który pojawi się na Wielkiej Krokwi między 21. a 23. stycznia, będzie miał możliwość otrzymania szalika w barwach narodowych. W takim szaliku rok temu puchar odbierał… Simon Amman.” – dodaje P.Zbróg.
Owocem współpracy portalu z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim jest również specjalna witryna tematyczna, promująca zakopiańską edycję Pucharu – skoki.wp.pl. Na jej stronach znaleźć można m.in.: dokładny program imprezy, galerie zdjęć, newsy, ciekawostki, informacje o biletach czy możliwościach noclegu w Zakopanem podczas styczniowej edycji Pucharu Świata.
Wirtualna Polska patronowała czterem poprzednim edycjom Pucharu Świata w Zakopanem, w tym – przez ostatnie trzy lata – uzyskiwała tytuł oficjalnego sponsora konkursu. Ponadto portal regularnie patronuje Letnim Grand Prix w Skokach i wspiera Narodowy Program „Szukamy Następców Mistrza” Lotos Cup, mający na celu fundowanie stypendiów najzdolniejszym młodym skoczkom.
Dzięki zdobywanemu przez lata doświadczeniu możemy z pełnym zaangażowaniem wspierać i promować największe wydarzenia sportowe odbywające się w Polsce. – dodaje Przemysław Zbróg – W zeszłym roku patronowaliśmy m.in. Mistrzostwom Polski w Skokach Narciarskich w Wiśle, Pucharowi Europy Kobiet w Slalomie, Gali Wojak Boxing Night. Byliśmy też oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn, Eurobasket 2009 Poland. Wspieraliśmy grupę bokserska Bullit KnockOut Promotions, sześciokrotnego Mistrza Polski w Koszykówce Mężczyzn Asseco Prokom Gdynia, WKS Śląsk, ŁKS Koszykówkę Męską oraz organizacje społeczne, np. Fundację Marcina Gortata.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.