WP.tv jest już dostępna w aplikacjach na najpopularniejsze systemy mobilne – Android oraz iOS. Od teraz posiadacze telefonów z tymi systemami mają stały, bezpłatny i wygodny dostęp do tysięcy materiałów z platformy telewizyjnej WP.
Dzięki aplikacjom, kontent z WP.tv jest prezentowany na nowym rodzaju nośników. Do tej pory, prócz „tradycyjnego” nośnika – strony WWW, WP.tv została udostępniona m.in. w telefonach na mobilnej witrynie pod adresem m.wp.tv, poprzez narzędzie zpilota.wp.tv (dostęp do platformy we wszystkich telewizorach z Internetem i przeglądarką obsługującą technologię flash) oraz za pomocą widgetu w telewizorach Samsung Smart.
– Coraz powszechniejszym zjawiskiem staje się przenikanie się technologii i miniaturyzacja. Usługi obecne wcześniej tylko w komputerze coraz częściej pojawiają się tabletach, telefonach komórkowych czy telewizorach z dostępem do Sieci. Wirtualna Polska wpisuje się w ten nurt, udostępnienie kontentu z najpopularniejszej telewizji internetowej w Polsce w aplikacjach WP.tv jest więc naturalną konsekwencją naszych działań. Chcemy zapewnić naszym użytkownikom optymalny dostęp do interesujących ich treści. Jestem przekonany, że WP.tv na Androida i iOS będzie się cieszyć popularnością – mówi Paweł Janecki, z zespołu Portal dla komórek Wirtualnej Polski.
Aplikacje WP.tv to dostęp do materiałów wideo, podzielonych na kategorie – polecane (zakładka z dynamiczną prezentacją list typu CoverFlow), serie (Upd@te, Polandia, Plotkarnia i inne), kanały (najnowsze, wiadomości, sport, teledyski itd.) oraz top100 z najchętniej oglądanymi filmami w ciągu ostatniego tygodnia, miesiąca oraz roku.
Do dyspozycji użytkowników oddana została także wyszukiwarka wideo, zapamiętująca wcześniej wpisane frazy oraz funkcjonalności „podziel się” (za pomocą smsa, e-maila oraz na Facebooku) i „listy ulubionych”. Z poziomu aplikacji można też komentować i oceniać klipy wideo, a w przypadku WP.tv na iOS, pobierać filmy do pamięci urządzenia i odtwarzać później w trybie offline.
Obie aplikacje można bezpłatnie pobrać z Android Marketu oraz App Store.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...