Rusza serwis wpadka.pl stworzony przez firmę Webtel na zlecenie jednej z firm farmaceutycznych.
Serwis ma charakter edukacyjno-rozrywkowy i skierowany jest do młodzieży w wieku od 15 do 25 lat, skoncentrowanej na zabawie (kino, kluby, zabawy towarzyskie). Część edukacyjna serwisu – Poradnia intymna dotyczy przede wszystkim antykoncepcji, zdrowia i urody. Podzielona jest na działy: My body, Uwaga pryszcz, Ratunku!, Wszystko, co chcesz wiedzieć o…, Jak nie wpaść. Część rozrywkowa – Imprezka zawiera gry, konkursy, gadżety, ciekawe linki. W planie są także konkursy SMS’owe. Rozrywkowa jest także oddzielna część serwisu prowadzona przez Kabaret Widelec, która oparta została na systemie do samodzielnego zarządzania treścią – WebCMS Webtela.
Użytkownicy serwisu będą mieli szansę wypowiedzenia się na forum oraz wzięcia udziału w cyklicznie organizowanych chatach z lekarzami oraz sławnymi osobami.
Inspiracją do powstania serwisu były liczne pytania młodzieży nadsyłane do firmy pocztą elektroniczną.
Serwis będzie promowany telewizji oraz czasopismach młodzieżowych
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.