Wpadka.pl- to nie wpadka

Opublikowano: 1 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Rusza serwis wpadka.pl stworzony przez firmę Webtel na zlecenie jednej z firm farmaceutycznych.

Serwis ma charakter edukacyjno-rozrywkowy i skierowany jest do młodzieży w wieku od 15 do 25 lat, skoncentrowanej na zabawie (kino, kluby, zabawy towarzyskie). Część edukacyjna serwisu – Poradnia intymna dotyczy przede wszystkim antykoncepcji, zdrowia i urody. Podzielona jest na działy: My body, Uwaga pryszcz, Ratunku!, Wszystko, co chcesz wiedzieć o…, Jak nie wpaść. Część rozrywkowa – Imprezka zawiera gry, konkursy, gadżety, ciekawe linki. W planie są także konkursy SMS’owe. Rozrywkowa jest także oddzielna część serwisu prowadzona przez Kabaret Widelec, która oparta została na systemie do samodzielnego zarządzania treścią – WebCMS Webtela.

Użytkownicy serwisu będą mieli szansę wypowiedzenia się na forum oraz wzięcia udziału w cyklicznie organizowanych chatach z lekarzami oraz sławnymi osobami.
Inspiracją do powstania serwisu były liczne pytania młodzieży nadsyłane do firmy pocztą elektroniczną.

Serwis będzie promowany telewizji oraz czasopismach młodzieżowych

http://www.wpadka.pl

Sylwester KozakWpadka.pl- to nie wpadka

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.