Platforma Mediowa Point Group S.A., do której należy tygodnik WPROST, podpisała umowę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. W ramach umowy, Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisie www.wprost24.pl oraz w innych serwisach należących do PMPG S.A.
– Obecność w kanałach tematycznych sieci reklamowej umożliwia nam poszerzenie portfolio klientów, z którymi współpracujemy. Nawiązując współpracę z Evolution Media Net, liczymy na wzajemne wsparcie w zakresie promocji i sprzedaży naszej oferty. – mówi Benita Jakubowska-Antonowicz, wiceprezes zarządu Media Point Group, odpowiedzialna za nowe media w PMPG.
Internetowe serwisy PMPG są odwiedzane przez 1 milion 200 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie i generują ponad 11 milionów odsłon (uśredniony wynik za rok 2010 według Gemius Traffic). Współpraca między obydwoma firmami nie oznacza rezygnacji PMPG z samodzielnej sprzedaży swoich produktów u klientów końcowych i w domach mediowych.
– Od początku istnienia Evolution Media Net mówiłem, że nie interesuje nas budowa kolejnej sieci reklamowej lecz stworzenie firmy, która odwróci układ sił w dość skostniałej branży reklamy internetowej. I konsekwentnie ten cel będziemy realizować. A zaufanie takich firm jak WPROST i Platforma Mediowa Point Group dowodzą, że taka zmiana jest potrzebna. – komentuje Maciej Mincer, dyrektor zarządzający Evolution Media Net.
Oferta reklamowa Evolution Media Net opiera się na dedykowanych kanałach tematycznych, umożliwiających precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Witryna internetowa tygodnika WPROST dostępna będzie w czterech kanałach tematycznych: Big City Life, Men’s World, Business MSP oraz News and Media. Reklamodawcy będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych form reklamowych.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.