Wydawca przekonuje, że jest „najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce”. I choć jest w tym nieco przesady, to bez wątpienia książka Artura Maciorowskiego zasługuje na uwagę.
Nakładem wydawnictwa Edgard ukazała się książka „E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”. Wbrew tytułowi nie jest to pozycja skupiająca się wyłącznie na technikach e-mail marketingu, ale stanowi opis internetowych środków dostępnych w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
Autor, Artur Maciorowski, przekonuje, że do napisania książki zachęciła go potrzeba usystematyzowania wiedzy dotyczącej rynku komercyjnego internetu i chęć zaproponowania małym firmom pakietu praktycznych doświadczeń, rad i przestróg. W książce znaleźć można więc informacje o tym jak do marketingu internetowego się przygotować (m.in. jak definiować grupę docelową), jak zaznaczać swoją obecność (m.in. opis projektowania skutecznego serwisu WWW) oraz z jakich narzędzi korzystać (m.in. SEM, reklama odsłonowa, e-mail marketing, media społecznościowe).
Książka jest starannie wydana, ma przejrzysty układ, jest bogata w ilustracje, zrzuty ekranu, tabele. Jej dużą zaletą jest bez wątpienia fakt, że nie jest kalką amerykańskiej pozycji; autor porusza się więc w znanym sobie obszarze, przywołuje przykłady polskich rozwiązań i projektów. Zda egzamin jako wprowadzenie do marketingu internetowego – jednak bardziej zaawansowani czytelnicy nie znajdą w niej pogłębionej, specjalistycznej wiedzy.
Artur Maciorowski, E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, więcej informacji: samosedno.com.pl
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.