Wydawca przekonuje, że jest „najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce”. I choć jest w tym nieco przesady, to bez wątpienia książka Artura Maciorowskiego zasługuje na uwagę.
Nakładem wydawnictwa Edgard ukazała się książka „E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”. Wbrew tytułowi nie jest to pozycja skupiająca się wyłącznie na technikach e-mail marketingu, ale stanowi opis internetowych środków dostępnych w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
Autor, Artur Maciorowski, przekonuje, że do napisania książki zachęciła go potrzeba usystematyzowania wiedzy dotyczącej rynku komercyjnego internetu i chęć zaproponowania małym firmom pakietu praktycznych doświadczeń, rad i przestróg. W książce znaleźć można więc informacje o tym jak do marketingu internetowego się przygotować (m.in. jak definiować grupę docelową), jak zaznaczać swoją obecność (m.in. opis projektowania skutecznego serwisu WWW) oraz z jakich narzędzi korzystać (m.in. SEM, reklama odsłonowa, e-mail marketing, media społecznościowe).
Książka jest starannie wydana, ma przejrzysty układ, jest bogata w ilustracje, zrzuty ekranu, tabele. Jej dużą zaletą jest bez wątpienia fakt, że nie jest kalką amerykańskiej pozycji; autor porusza się więc w znanym sobie obszarze, przywołuje przykłady polskich rozwiązań i projektów. Zda egzamin jako wprowadzenie do marketingu internetowego – jednak bardziej zaawansowani czytelnicy nie znajdą w niej pogłębionej, specjalistycznej wiedzy.
Artur Maciorowski, E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, więcej informacji: samosedno.com.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.