Wydawca przekonuje, że jest „najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce”. I choć jest w tym nieco przesady, to bez wątpienia książka Artura Maciorowskiego zasługuje na uwagę.
Nakładem wydawnictwa Edgard ukazała się książka „E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”. Wbrew tytułowi nie jest to pozycja skupiająca się wyłącznie na technikach e-mail marketingu, ale stanowi opis internetowych środków dostępnych w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
Autor, Artur Maciorowski, przekonuje, że do napisania książki zachęciła go potrzeba usystematyzowania wiedzy dotyczącej rynku komercyjnego internetu i chęć zaproponowania małym firmom pakietu praktycznych doświadczeń, rad i przestróg. W książce znaleźć można więc informacje o tym jak do marketingu internetowego się przygotować (m.in. jak definiować grupę docelową), jak zaznaczać swoją obecność (m.in. opis projektowania skutecznego serwisu WWW) oraz z jakich narzędzi korzystać (m.in. SEM, reklama odsłonowa, e-mail marketing, media społecznościowe).
Książka jest starannie wydana, ma przejrzysty układ, jest bogata w ilustracje, zrzuty ekranu, tabele. Jej dużą zaletą jest bez wątpienia fakt, że nie jest kalką amerykańskiej pozycji; autor porusza się więc w znanym sobie obszarze, przywołuje przykłady polskich rozwiązań i projektów. Zda egzamin jako wprowadzenie do marketingu internetowego – jednak bardziej zaawansowani czytelnicy nie znajdą w niej pogłębionej, specjalistycznej wiedzy.
Artur Maciorowski, E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, więcej informacji: samosedno.com.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.