Wydawca przekonuje, że jest „najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce”. I choć jest w tym nieco przesady, to bez wątpienia książka Artura Maciorowskiego zasługuje na uwagę.
Nakładem wydawnictwa Edgard ukazała się książka „E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”. Wbrew tytułowi nie jest to pozycja skupiająca się wyłącznie na technikach e-mail marketingu, ale stanowi opis internetowych środków dostępnych w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
Autor, Artur Maciorowski, przekonuje, że do napisania książki zachęciła go potrzeba usystematyzowania wiedzy dotyczącej rynku komercyjnego internetu i chęć zaproponowania małym firmom pakietu praktycznych doświadczeń, rad i przestróg. W książce znaleźć można więc informacje o tym jak do marketingu internetowego się przygotować (m.in. jak definiować grupę docelową), jak zaznaczać swoją obecność (m.in. opis projektowania skutecznego serwisu WWW) oraz z jakich narzędzi korzystać (m.in. SEM, reklama odsłonowa, e-mail marketing, media społecznościowe).
Książka jest starannie wydana, ma przejrzysty układ, jest bogata w ilustracje, zrzuty ekranu, tabele. Jej dużą zaletą jest bez wątpienia fakt, że nie jest kalką amerykańskiej pozycji; autor porusza się więc w znanym sobie obszarze, przywołuje przykłady polskich rozwiązań i projektów. Zda egzamin jako wprowadzenie do marketingu internetowego – jednak bardziej zaawansowani czytelnicy nie znajdą w niej pogłębionej, specjalistycznej wiedzy.
Artur Maciorowski, E-mail marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online, więcej informacji: samosedno.com.pl
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.