Sukcesy w czasach kryzysu są rzadkie, ale nie niemożliwe. Tym przyjemniej jest dostarczać dobre wieści na temat rodzimych firm, które nie tylko dają sobie radę w pandemicznej ekonomii, ale wręcz potrafią w niej prosperować. Jedną z takich firm jest Fly On The Cloud – oficjalny partner Google Cloud, Zendeska i Facebooka.
Czym zajmuje się Fly On The Cloud?
Fly On The Cloud to zespół specjalistów, którzy wdrażają w firmach rozwiązania chmurowe znanych producentów. Firma znalazła swoją niszę, wchodząc w ścisłe partnerstwo z Google i biorąc na siebie część odpowiedzialności za edukowanie polskiego rynku w zakresie korzyści, jakie może odnieść biznes dzięki adopcji chmury. Od 6 lat działają na terenie Polski, ale dzięki odniesionym sukcesom i szybko przekroczonej granicy 1000 klientów, wyszli także na inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Usługi zgodne z najnowszymi potrzebami biznesu
Fly On The Cloud oferuje usługi, które doskonale wstrzeliły się w teraźniejsze zapotrzebowanie firm. G Suite, GCP, Workplace i Zendesk to chmurowe aplikacje, które:
- wspierają komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
- umożliwiają pracę zdalną, co jest szczególnie ważne podczas społecznej izolacji,
- dają osobom decyzyjnym w firmach pełną kontrolę nad postępem prac zespołów,
- ściągają z ramion przedsiębiorców obowiązek opieki nad techniczną infrastrukturą, bo gwarantują nieustanny dostęp do wszystkich funkcji przez internet,
- spełniają rygorystyczne normy bezpieczeństwa, dlatego mogą być wykorzystywane nawet w sektorze finansowym,
Ale najważniejsze, co Fly On The Cloud oferuje w tych wymagających czasach, to stała pomoc techniczna, strategia wdrożeniowa, konsulting oraz obsługa klientów w lokalnych językach. Wiele firm z Polski i państw sąsiedzkich jest gotowa na chmurę z technologicznego punktu widzenia, jednak dzięki współpracy z Fly On The Cloud zyskują też know-how i pomoc ekspertów.
Międzynarodowa ekspansja wrocławskich dostawców chmury Google
Fly On The Cloud w ciągu 5 lat funkcjonowania przekształciło się z lokalnego start-upu w międzynarodową spółkę, która dostarcza usługi Google nie tylko w Polsce, ale też na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. Szósty rok działania firmy przyniósł nowe zdobycze terytorialne – niedawno powstały oddziały Fly On The Cloud w Czechach oraz na Słowacji.
Taki wzrost to sukces, którym warto się dzielić. CEO Fly On The Cloud, Piotr Wieczorek, który był gościem najnowszego odcinka podcastu Wyższy Poziom Marketingu, radzi młodym przedsiębiorcom:
“Obecnie na rynku mamy bardzo dużą demokratyzację, jeśli chodzi o dostęp do nowych technologii. Nieważne, czy jesteś młodym start-upem, czy zaawansowaną firmą, możesz korzystać z tych samych platform, których używa Google czy Facebook – na przykład pod względem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Jeśli masz fantastyczny pomysł, to dużo łatwiej jest Ci go dzisiaj realizować i skalować, bo masz masę narzędzi, które to umożliwiają.”
Pełny odcinek pod tytułem “Jak szybko skalować biznes” znajdziesz tutaj.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.