Sukcesy w czasach kryzysu są rzadkie, ale nie niemożliwe. Tym przyjemniej jest dostarczać dobre wieści na temat rodzimych firm, które nie tylko dają sobie radę w pandemicznej ekonomii, ale wręcz potrafią w niej prosperować. Jedną z takich firm jest Fly On The Cloud – oficjalny partner Google Cloud, Zendeska i Facebooka.
Czym zajmuje się Fly On The Cloud?
Fly On The Cloud to zespół specjalistów, którzy wdrażają w firmach rozwiązania chmurowe znanych producentów. Firma znalazła swoją niszę, wchodząc w ścisłe partnerstwo z Google i biorąc na siebie część odpowiedzialności za edukowanie polskiego rynku w zakresie korzyści, jakie może odnieść biznes dzięki adopcji chmury. Od 6 lat działają na terenie Polski, ale dzięki odniesionym sukcesom i szybko przekroczonej granicy 1000 klientów, wyszli także na inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Usługi zgodne z najnowszymi potrzebami biznesu
Fly On The Cloud oferuje usługi, które doskonale wstrzeliły się w teraźniejsze zapotrzebowanie firm. G Suite, GCP, Workplace i Zendesk to chmurowe aplikacje, które:
- wspierają komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
- umożliwiają pracę zdalną, co jest szczególnie ważne podczas społecznej izolacji,
- dają osobom decyzyjnym w firmach pełną kontrolę nad postępem prac zespołów,
- ściągają z ramion przedsiębiorców obowiązek opieki nad techniczną infrastrukturą, bo gwarantują nieustanny dostęp do wszystkich funkcji przez internet,
- spełniają rygorystyczne normy bezpieczeństwa, dlatego mogą być wykorzystywane nawet w sektorze finansowym,
Ale najważniejsze, co Fly On The Cloud oferuje w tych wymagających czasach, to stała pomoc techniczna, strategia wdrożeniowa, konsulting oraz obsługa klientów w lokalnych językach. Wiele firm z Polski i państw sąsiedzkich jest gotowa na chmurę z technologicznego punktu widzenia, jednak dzięki współpracy z Fly On The Cloud zyskują też know-how i pomoc ekspertów.
Międzynarodowa ekspansja wrocławskich dostawców chmury Google
Fly On The Cloud w ciągu 5 lat funkcjonowania przekształciło się z lokalnego start-upu w międzynarodową spółkę, która dostarcza usługi Google nie tylko w Polsce, ale też na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. Szósty rok działania firmy przyniósł nowe zdobycze terytorialne – niedawno powstały oddziały Fly On The Cloud w Czechach oraz na Słowacji.
Taki wzrost to sukces, którym warto się dzielić. CEO Fly On The Cloud, Piotr Wieczorek, który był gościem najnowszego odcinka podcastu Wyższy Poziom Marketingu, radzi młodym przedsiębiorcom:
“Obecnie na rynku mamy bardzo dużą demokratyzację, jeśli chodzi o dostęp do nowych technologii. Nieważne, czy jesteś młodym start-upem, czy zaawansowaną firmą, możesz korzystać z tych samych platform, których używa Google czy Facebook – na przykład pod względem uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Jeśli masz fantastyczny pomysł, to dużo łatwiej jest Ci go dzisiaj realizować i skalować, bo masz masę narzędzi, które to umożliwiają.”
Pełny odcinek pod tytułem “Jak szybko skalować biznes” znajdziesz tutaj.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.