Pierwszy w Polsce serwis crowdfundingowy wspierający wyłącznie projekty kulturalne w krótkim czasie odniósł spory sukces. W trzy tygodnie od rozpoczęcia zbiórki na film dokumentalny o Joannie, autorce bloga Chustka, projekt osiągną 114 proc. niezbędnego wsparcia i zostanie zrealizowany.
„Opowiedzmy historię Joasi razem!”, przekonywała Dorota Wellman, patronka projektu. I najprawdopodobniej się uda: po niespełna trzech tygodniach od rozpoczęcia aukcji, projekt otrzymał wsparcie większe od zakładanego. Okazane wsparcie pozwoli na dokończenie filmu w planowanym terminie.
To, że projekt zostanie zrealizowany jest największym sukcesem dla jego twórców, którzy dzięki nam mogą realizować swoje artystyczne plany. Serwis wspieramkulture.pl jest tylko narzędziem, które to umożliwia – powiedziała dr Ewa Ger, pomysłodawczyni serwisu.
Wspieramkulture.pl wystartował w połowie grudnia ubiegłego roku z zarejestrowanymi kilkoma projektami i patronami, którzy wcześniej zostali wtajemniczeni w zasady jego funkcjonowania. Obecnie, po niespełna miesiącu funkcjonowania serwisu, zarejestrowanych jest blisko 20 projektów, 12 patronów i prawie 500 wspierających.
Premiera filmu dokumentalnego o Joannie, autorce bloga Chustka, planowana jest na maj 2013 r. Projekt można wspierać jeszcze przez miesiąc.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.