30 marca 2004r., na stronie internetowej stolica.pl/kopd, rozpoczęła się licytacja powierzchni reklamowych podarowanych przez wydawnictwa Agora oraz Bauer na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Dochód ze sprzedaży podarowanych Komitetowi powierzchni reklamowych zostanie w całości przeznaczony na pomoc pedagogiczną, psychologiczną, prawną oraz seksuologiczną dzieciom i ich rodzinom. Za prawidłowy przebieg aukcji odpowiada firma kurierska STOLICA.
„Aby skutecznie pomagać – musimy mieć odpowiednie do potrzeb fundusze. Mam ogromną nadzieję, że ten projekt – zrealizowany dzięki życzliwości Wydawnictw Bauer i Agora S.A., a także naszego partnera logistycznego Messenger Service Stolica SA, pozwoli na dalszą efektywną pracę na rzecz naszych podopiecznych” – mówi Magdalena Stachowiak, z Komitetu Ochrony Praw Dziecka, koordynator projektu Licytacja.
Celem projektu LICYTACJA jest zgromadzenie środków finansowych na działalność statutową Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Dochód z niej przeznaczony będzie w całości na pomoc dziecku i jego rodzinie. Internetowa aukcja, na stronach www.stolica.pl/kopd potrwa 14 dni, jej zakończenie nastąpi 13 kwietnia 2004r., o godzinie 9:00. W tym czasie, przez całą dobę, każdy upoważniony będzie mógł wziąć w niej udział oraz śledzić jej przebieg.
Dostarczycielem kompleksowych usług kurierskich i logistycznych niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia tej Licytacji jest Messenger Service STOLICA SA. Przez cały czas jej trwania pracownicy Stolicy będą odpowiedzialni za wszystkie procesy informatyczne, bezpieczeństwo danych oraz bezawaryjną pracę systemu odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg licytacji. Kurierzy STOLICY doręczą do siedziby Komitetu Ochrony Praw Dziecka darmowe przesyłki zawierające formularze zgłoszeniowe firm przystępujących do Licytacji.
Poparcie dla idei Licytacji wyraziło już wiele firm oraz osób ze świata kultury. – Miłe jest poczucie, że można zrobić coś dobrego dla innych. Z czysto egoistycznych pobudek pragniemy nieraz być lepsi. Dzięki współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka czuję się lepszą osobą, a jako matka śmielej patrzę w przyszłość świata, który na co dzień wydaje się być przerażający. – mówi Kayah.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.