30 marca 2004r., na stronie internetowej stolica.pl/kopd, rozpoczęła się licytacja powierzchni reklamowych podarowanych przez wydawnictwa Agora oraz Bauer na rzecz Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Dochód ze sprzedaży podarowanych Komitetowi powierzchni reklamowych zostanie w całości przeznaczony na pomoc pedagogiczną, psychologiczną, prawną oraz seksuologiczną dzieciom i ich rodzinom. Za prawidłowy przebieg aukcji odpowiada firma kurierska STOLICA.
„Aby skutecznie pomagać – musimy mieć odpowiednie do potrzeb fundusze. Mam ogromną nadzieję, że ten projekt – zrealizowany dzięki życzliwości Wydawnictw Bauer i Agora S.A., a także naszego partnera logistycznego Messenger Service Stolica SA, pozwoli na dalszą efektywną pracę na rzecz naszych podopiecznych” – mówi Magdalena Stachowiak, z Komitetu Ochrony Praw Dziecka, koordynator projektu Licytacja.
Celem projektu LICYTACJA jest zgromadzenie środków finansowych na działalność statutową Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Dochód z niej przeznaczony będzie w całości na pomoc dziecku i jego rodzinie. Internetowa aukcja, na stronach www.stolica.pl/kopd potrwa 14 dni, jej zakończenie nastąpi 13 kwietnia 2004r., o godzinie 9:00. W tym czasie, przez całą dobę, każdy upoważniony będzie mógł wziąć w niej udział oraz śledzić jej przebieg.
Dostarczycielem kompleksowych usług kurierskich i logistycznych niezbędnych do sprawnego przeprowadzenia tej Licytacji jest Messenger Service STOLICA SA. Przez cały czas jej trwania pracownicy Stolicy będą odpowiedzialni za wszystkie procesy informatyczne, bezpieczeństwo danych oraz bezawaryjną pracę systemu odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg licytacji. Kurierzy STOLICY doręczą do siedziby Komitetu Ochrony Praw Dziecka darmowe przesyłki zawierające formularze zgłoszeniowe firm przystępujących do Licytacji.
Poparcie dla idei Licytacji wyraziło już wiele firm oraz osób ze świata kultury. – Miłe jest poczucie, że można zrobić coś dobrego dla innych. Z czysto egoistycznych pobudek pragniemy nieraz być lepsi. Dzięki współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka czuję się lepszą osobą, a jako matka śmielej patrzę w przyszłość świata, który na co dzień wydaje się być przerażający. – mówi Kayah.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.