Działający na platformie telekomunikacyjnej firmy TeleKontakt24 serwis Reklamofon.pl umożliwia bezpłatne dzwonienie na dowolny numer stacjonarny w Polsce i na świecie. Koszt połączeń pokrywany jest przez reklamy wideo wyświetlane na ekranie monitora w trakcie trwania połączenia.
Serwis nie wymaga rejestracji, płacenia abonamentu, kupowania dodatkowego sprzętu, czy pobierania jakiegokolwiek oprogramowania. Na stronie www.reklamofon.pl wpisać należy swój numer telefonu stacjonarnego oraz numer telefonu stacjonarnego naszego rozmówcy w kraju lub za granicą. Z przedstawionej listy należy wybrać nazwę firmy, która zapłaci za rozmowę – tzw. sponsora połączenia. Następnie nasz telefon oddzwania do nas. Podnosimy słuchawkę i po chwili następuje łączenie z rozmówcą. Jakość połączeń jest taka, jak podczas połączenia w tradycyjnych sieciach telekomunikacyjnych.
W czasie kiedy użytkownik prowadzi rozmowę telefoniczną, a na ekranie wyświetlane są reklamy, co jakiś czas, obok tych reklam pojawia się specjalny migający zegar odmierzający sekundy. Jeżeli przed upływem 10 sekund użytkownik nie kliknie w ten zegar, jego połączenie zostaje zakończone. To jest właśnie mechanizm, który powoduje, że użytkownicy korzystający z naszego serwisu oglądają z uwagą wszystkie wyświetlane przez nas reklamy – mówi o pomyśle prezes zarządu spółki Reklamofon.pl, Dawid Korczyński.
Jak zdradza do końca roku ma plan zbudować zasięg dający mu 600 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Przeprowadzone w lutym i marcu testy pozwalają jego zdaniem na założenie, że średnio jeden użytkownik będzie wykonywał dwa połączenia telefoniczne w miesiącu, a średni czas połączenia będzie wynosił osiem minut.
Głównie nastawiamy się na osoby, które chcą wykonywać połączenia zagraniczne, co biorąc pod uwagę rzeszę emigracji zarobkowej Polaków w ostatnich latach daje bardzo duży potencjał – dodaje Korczyński.
Reklamofon.pl umożliwia darmowe dzwonienie do 27 państw m.in.: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Irlandii, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Szwecji, Włoch, Watykanu, Luksemburga, Węgier, USA, Kanady, Argentyny, Brazylii, Kolumbii, Chin, Hong Kongu, Izraela, Malezji, Nowej Zelandii, Singapuru, Tajlandii, Tajwanu, Portugali oraz Rosji. Możliwe jest także wykonywanie darmowych połączeń z tych państw do Polski.
W serwisie oprócz dużych reklamodawców obsługiwanych przez domy mediowe, reklamy mogą umieszczać także drobni reklamodawcy. Koszt jednego wyświetlenia reklamy wynosi ok. 20 groszy, a cena finalna całości kampanii przeprowadzanej w serwisie zależy od specyficznych parametrów, jakie określił reklamodawca.
Istotnym atutem serwisu ma być możliwość samodzielnego dodawania reklam przez mniejszych reklamodawców w modelu pre-paid – działa to podobnie jak usługa Google AdWords, w ramach której reklamodawca może z góry zdefiniować budżet kampanii oraz na bieżąco śledzić jej wyniki i aktualny stan budżetu. Zasilanie konta reklamodawcy może nastąpić za pomocą Premium SMS, systemu PayPal lub przelewu na rachunek bankowy.
Dla dużych reklamodawców oraz domów mediowych serwis udostępnia m.in.: możliwość podłączenia kodów zewnętrznego adserwera pod wybraną kampanię, szczegółowe statystyki, możliwość targetowania reklamy na podstawie wybranej grupy wiekowej, płci czy miejsca zamieszkania.
Głównym brokerem reklamy w serwisie jest Platforma Mediowa Point Group SA, a model sprzedaży zakłada rozliczanie kampanii za pomocą CPM. Cennikowa wartość podstawowego CPM wynosi 260 zł, a dopłata za każdy dodatkowy parametr targetowania to 10 proc.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.