IAI S.A., operator platformy IAI-Shop.com wykorzystywanej przez 1400 sklepów w Polsce, postanowił razem BDK położyć kres brakowi profesjonalnych, kompletnych informacji i dobrej jakości zdjęć w polskich sklepach internetowych. Dzięki tej współpracy tysiące sklepów internetowych dostały możliwość automatycznego uzupełnienia i aktualizowania setek tysięcy opisów i zdjęć.
W raporcie Internet Standard „eCommerce 2010” 67% sklepów zadeklarowało, że zamierzają ulepszyć prezentację swojej oferty. Był to drugi wynik w tym zestawieniu. Najwięcej sklepów wskazało, że zamierza ulepszy ofertę towarów w sklepie. Rozwiązanie, które proponuje IAI-Shop.com wspólnie z BDK pozwala szybko i efektywnie ulepszyć sklep internetowych w tych dwóch, newralgicznych, obszarach.
BDK dostarcza firmom handlowym profesjonalnie przygotowane opisy i zdjęcia produktów z różnych kategorii. Sklepy internetowe bardzo dużo czasu oraz pieniędzy od zawsze poświęcały na stworzenie opisów oraz fotografowanie towarów. Sporo problemów i kosztów przysparzało aktualizacja towarów.
– Idealnym rozwiązaniem takiego procesu jest outsourcing i wynajmowanie opisów, podobnie jak opłacalność swą udowodniło wynajmowanie platformy sklepowej. – komentuje Paweł Fornalski, CEO IAI S.A. – Zgromadzenie poprawnych informacji o setkach tysięcy towarów, często zawierających kilkadziesiąt atrybutów jest nie lada wyzwaniem. Trudno też, aby sklep internetowy posiadał każdy towar i samodzielnie go opisywał. Z tego powodu, w wielu sklepach, opis sprowadza się do nazwy, ceny i kodu EAN. Nic dziwnego, że klienci preferują rozpoczęcie zakupów np. od Ceneo.pl gdzie prezentowane są przy towarach informacje właśnie z bazy BDK. Dlatego lepszym rozwiązaniem może okazać się zakup gotowych, zawsze aktualnych i stale rozbudowywanych opisów od naszego partnera, firmy BDK.
IAI i BDK przygotowały specjalną ofertę cenową dla sklepów korzystających z IAI-Shop.com. Ceny zaczynają się już od 150 złotych miesięcznie, czyli są wielokrotnie niższe niż dla klientów indywidualnych. Opłata za korzystanie z opisów BDK doliczana jest do opłat abonamentowych za sklep.
– Dla naszych inwestorów giełdowych szczególnie interesujący jest aspekt biznesowy tego projektu. Po raz kolejny pokazaliśmy, że możliwe jest wypracowanie korzystnego dla wszystkich stron modelu biznesowego, a IAI może być zaufanym partnerem do pobierania opłat i budowania rozwiązań, niedostępnych dla indywidualnych klientów – podsumowuje Paweł Fornalski
Sam proces integracji jest przygotowany bardzo przyjaźnie dla sklepów internetowych. Wszystkie opisy i zdjęcia są przechowywane w bazie klienta. Dzięki temu, otwierają się one równie błyskawicznie jak opisy i zdjęcia wgrywane do sklepu. Nie ma potrzeby również używania Flasha, więc opisy są widoczne na platformach mobilnych a bogactwo semantyczne jest indeksowane przez roboty wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu, sklepy internetowe obok profesjonalnych, zawsze aktualnych opisów kupują też dobre indeksowanie i pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!