Firma Kei.pl nawiązała stałą współpracę z portalem Gazeta.pl. Wspólne przedsięwzięcia mają na celu promocję profesjonalnych rozwiązań hostingowych oferowanych przez Kei.pl.
W ocenie Kei.pl, najlepszym miejscem w Internecie, dla prezentacji profesjonalnych usług hostingowych jest właśnie portal Gazety.pl. Obecna kampania realizowana jest w oparciu o stały button w dziale gospodarka, który kieruje użytkowników do specjalnej podstrony, na której mogą zapoznać się z firmą oraz jej ofertą. Kampania wsparta jest rownież doublebillbordami kierującymi do include.
Jak mówi Wojciech Rzepka, specjalista ds. marketingu w firmie Kei.pl: „Propozycja Gazety okazała się najlepsza biorąc pod uwagę perspektywę rozwoju marki Kei.pl, oferuje bowiem duży zasięg wśród Internautów z naszej grupy docelowej. Klienci Kei.pl to przede wszystkim firmy sektora MSP, instytucje, ludzie z wyższym wykształceniem, właściciele firm, kierownicy wyższego szczebla, managerowie… co doskonale pokrywa się z profilem portalu. Ponadto wyniki poprzednich kampanii realizowanych w oparciu o podstawowe atrybuty marki Kei.pl jak specjalistyczna wiedza, na która zawsze mogą liczyć nasi klienci czy nowoczesność okazały się na tyle obiecujące, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z tym portalem.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.