Współpraca MyCompany.pl i Serio.pl

Opublikowano: 8 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W Polsce istnieje ponad 1 500 000 Małych i Średnich Przedsiębiorstw, z czego ponad 300 000 posiada dostęp do Internetu. Jednak dostęp do sieci to jedynie wstęp do efektywnego wykorzystania możliwości, jakie daje to medium – usługi oferowane przez MyCompany.pl i Serio.pl pozwalają w prosty i przyjazny sposób odnaleźć się w Internecie małym i średnim przedsiębiorcom.

MyCompany.pl (http://www.mycompany.pl) to kompleksowe i bardzo proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwala w 10 minut stworzyć firmie profesjonalną stronę WWW, w jej ramach otworzyć sklep internetowy oraz zacząć korzystać z poczty e-mail.

Serio.pl (www.serio.pl) to Pierwsza Polska Znajdywarka, która poszukującym produktów i usług znajduje sprzedawców i dostarcza ich oferty, a sprzedawców kontaktuje z zainteresowanymi klientami.

Mając na uwadze fakt, że grupy docelowe klientów pokrywają się, a oferowane usługi mają charakter komplementarny, wiodące w swoich dziedzinach serwisy MyCompany.pl i Serio.pl zdecydowały się na zawarcie umowy o współpracy. Na jej mocy MyCompany.pl zyskało status „Eksperta Serio.pl” w kategorii Projektowanie Stron WWW.
Teraz użytkownik Serio.pl oraz serwisów afiliowanych (m.in. oferty.onet.pl, serio.hoga.pl) przed złożeniem zapytania ofertowego z tej dziedziny informowany będzie o usłudze MyCompany.pl. Również na stronie głównej Serio.pl pojawiło się logo MyCompany.pl.

Podpisanie niniejszej umowy nie kończy rozmów pomiędzy stronami. Efektem dalszych negocjacji może być nawiązania jeszcze ściślejszej współpracy (m.in implementacja niektórych funkcjonalności Serio.pl na stronach MyCompany.pl, wspólna organizacja seminariów dla małych i średnich przedsiębiorców), z korzyścią dla Serio.pl, MyCompany.pl oraz firm z sektora MŚP.

http://www.mycompany.pl
http://www.serio.pl

Sylwester KozakWspółpraca MyCompany.pl i Serio.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.