Serwis Informacji Zleconych PAP zostaje partnerem magazynu i vortalu o tematyce public relations – Piar.pl. W ramach nawiązanej współpracy Piar.pl zapewnia merytoryczne wsparcie w zakresie dostarczania najświeższych informacji z kraju i ze świata na temat branży public relations. Z kolei Serwis Informacji Zleconych PAP będzie prezentować na swoich stronach kolejne wydania magazynu Piar.pl.
Za pośrednictwem SIZ informacje na temat public relations trafią do użytkowników Codziennego Serwisu Informacyjnego oraz znajdą się na stronie WWW (zlecone.pap.com.pl). Będzie można się z nimi również zapoznać na Forum Firm Dziennika PAP. Dodatkowo dziennikarze pracujący w redakcjach magazynów branżowych i specjalistycznych otrzymają wiadomości z branży PR pocztą elektroniczną. Jest to pierwszy tego typu projekt realizowany przez PAP.
– Współpracą z Piar.pl chcemy zwrócić uwagę branży PR na Serwis Informacji Zleconych jako na jedno z narzędzi, z których może korzystać w codziennych kontaktach z mediami. Chcemy także zaproponować branży wydawniczej nowy, niewykorzystywany dotychczas na naszym rynku, sposób docierania do dziennikarzy z informacją o własnych przedsięwzięciach – powiedziała Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Serwisu Informacji Zleconych PAP.
– Wspólne działania podejmowane z Serwisem Informacji Zleconych PAP sprzyjają popularyzacji branży public relations oraz wpływają na jej większą przejrzystość. Mamy nadzieję, że partnerstwo z SIZ PAP okaże się jednym z elementów budowania wizerunku branży PR w kraju – powiedziała Kinga Podraza, redaktor naczelna Piar.pl.
Serwis Informacji Zleconych PAP to wyjątkowy serwis w ofercie PAP. Wyjątkowy, bo to nie dziennikarze tworzą teksty, które są zamieszczane w SIZ. Informacje pochodzą bezpośrednio z rynku – od przedsiębiorstw działających w Polsce i za granicą. Wyjątkowy, bo dociera nie tylko do redakcji i dziennikarzy, ale także bezpośrednio do opinii publicznej – użytkowników Internetu. SIZ jest serwisem typu 'original text’.
Powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, z którego do PAP codziennie napływają tysiące informacji, nie zawsze tak istotnych, by natychmiast znaleźć odbicie w materiałach dziennikarskich, a przecież na tyle istotnych, żeby trafiły do wiadomości publicznej. Istotą serwisu jest przekazywanie komunikatów prasowych w niezmienionej formie. Dzięki temu SIZ pośredniczy w kontaktach między podmiotami rynkowymi a mediami.
W Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych korzystanie z serwisów original text to standard przy planowaniu kampanii informacyjnych przedsiębiorstw. Tym bardziej, że oferują one możliwość dotarcia z wiadomościa do każdego kraju na świecie, do mediów tradycyjnych i tzw. nowych mediów, co w dobie powszechnego dostępu do informacji jest wartością nie do przecenienia. Także coraz więcej polskich przedsiębiorstw przekonuje się, że warto korzystać z dobrych wzorów i traktować SIZ jako partnera w planowaniu kampanii informacyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.