Od 12 listopada 2007 nazwa.pl wprowadza nowe ceny domen internetowych. W promocyjnej ofercie wszystkie ceny zostały zrównane i obniżone do 90 groszy.
Obecna redukcja cen domen to już kolejna obniżka wprowadzona w tym roku przez serwis nazwa.pl. W nowej ofercie każda firma może zarejestrować trzy różnego typu domeny po preferencyjnej cenie. Oznacza to, że każdy przedsiębiorca może zarejestrować komplet najważniejszych domen dla swojej firmy za 2 zł 70 g.
„Posiadanie wielu różnych domen lub nazwy z wieloma rozszerzeniami jest w Polsce jeszcze zjawiskiem dość rzadko spotykanym. Bacznie obserwując rynek amerykański i zachodnioeuropejski, zauważyliśmy, że większość firm działających na rozwiniętych rynkach posiada wiele domen – średnio kilka lub kilkanaście. Wynika to z chęci ochrony marki firm i ich produktów – firmy rejestrują swoje nazwy w wielu rozszerzeniach, podobnie postępują z nazwą produktów. Dlatego też chcąc zachęcić polskich przedsiębiorców do podobnych działań postanowiliśmy po raz kolejny obniżyć ceny. Mamy nadzieję, że działanie takie spowoduje, iż firmy zaczną bardziej świadomie chronić swoją markę w Internecie, poprzez rejestrację własnych nazw we wszystkich najważniejszych domenach: polskich, globalnych i europejskich” – komentuje Tomasz Żyła, Dyrektor ds. Zarządzania w firmie NetArt.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.