Nowy serwis reklama.onet.pl, pełniący funkcję informacyjną, a zarazem edukacyjną, powstał z myślą o potencjalnym reklamodawcy. Teraz każdy, kto bał się zapytać na czym polega specyfika reklamy w Internecie, znajdzie w serwisie odpowiedzi, prezentujące najbardziej zaawansowane technologicznie formy reklamy w Sieci. Serwis prezentuje ofertę Biura Reklamy Onet.pl, uznanego w rankingu pisma „Media i Marketing Polska” za najlepsze Biuro Reklamy wśród polskich portali internetowych w 2003 roku.
Poza odświeżoną szatą graficzną i przyjaznym dla użytkownika układem nawigacyjnym serwis zawiera wiele nowych wiadomości, przydatnych dla osoby planującej kampanię reklamową z wykorzystaniem Internetu.
Katalog produktów reklamowych portalu obejmuje wizualizacje dostępnych reklam, ich szczegółową specyfikację techniczną, a także wzorce reklam w formacie flash w formie plików źródłowych do pobrania z serwisu. Potencjalny reklamodawca może też obejrzeć przykłady emitowanych w portalu reklam
Wyjątkowym w skali Polski mechanizmem jest możliwość sprawdzenia działania reklamy on-line za pomocą testera reklam typu top-layer, e-spot, expand (banner rozwijany), scroll (banner przewijany na stronie) i innych wykonanych w technologii flash. Tester jest narzędziem diagnostycznym, umożliwiającym reklamodawcy lub twórcy reklamy sprawdzenie na własnym komputerze poprawności przygotowania kreacji i jej zgodności ze specyfikacją techniczną Onet.pl. Tester symuluje też działanie reklamy na rzeczywistej stronie Onet.pl, identyfikuje i sygnalizuje ewentualne błędy w przygotowanych projektach (np. błędnie zdefiniowane zmienne, zbyt dużą objętość czy niewłaściwy rozmiar), a co najważniejsze, podaje jednocześnie wytyczne, jak poprawić błędy.
Na stronach znajdziemy również słownik terminologii reklamowej, adresy stron WWW z informacjami dotyczącymi reklamy internetowej, dział informacji prasowych, dział FAQ (najczęściej zadawanych pytań), a także formularze zleceń on-line oraz regulamin przyjmowania zleceń i realizacji kampanii.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.