Na nowych stronach internetowych Ericssona szczególny nacisk położono na najnowsze technologie. Kliknięcie na baner UMTS umożliwia nam dostęp do najaktualniejszych informacji o technologii UMTS i jej zastosowaniu w przyszłości.
Na stronie UMTS umieszczono prezentacje, zdjęcia, filmy, broszury, dokumenty. Można tam znaleźć szczegółowy opis wszystkich produktów związanych z technologią trzeciej generacji. Sporo miejsca poświęcono opisowi sieci dostępu radiowego UMTS, sieci rdzeniowej a także systemom zarządzania. Pomocny może także okazać się słownik skrótów telekomunikacyjnych oraz dostęp do międzynarodowych materiałów szkoleniowych związanych z najnowszymi technologiami.
Poprzez linki osoby odwiedzające stronę Ericssona mogą szybko połączyć się z organizacjami mającymi wpływ na standaryzację technologii UMTS, ze stronami w światowym lub polskim internecie dotyczącymi technologii UMTS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.