www.kolo.com.pl ma kolejne oblicze

Opublikowano: 9 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od 8 stycznia 2003 strony internetowe KOŁO zostały całkowicie odnowione i unowocześnione. Teraz zawierają jeszcze więcej informacji, przy zachowaniu łatwości nawigacji.

Celem rozbudowy serwisu było stworzenie wortalu łazienkowego prezentującego ofertę Grupy Sanitec. Dzięki takiemu podejściu powstał serwis zawierający zdjęcia, wymiary, ceny, opisy oraz informacje techniczne obejmujące kilka tysięcy produktów Koralle, Keramag, Albatros, Koło i Panda. System nawigacji został unowocześniony, dzięki temu poruszanie się po wszystkich zasobach jest znacznie szybsze. Wielopoziomowe menu pozwala użytkownikowi orientować się gdzie, w danym momencie się znajduje. Przejrzysta grafika, ułatwi szukanie oraz korzystanie z informacji o produktach. Można skorzystać z praktycznej wyszukiwarki, która znacznie pomoże dotrzeć do konkretnego wyrobu.

Osoby profesjonalnie związane z branżą łazienkową, takie jak architekci, instalatorzy czy sprzedawcy mają dostęp do specjalnie przygotowywanych podserwisów. Dla każdego użytkownika dzięki zastosowaniu rejestracji tworzony jest indywidualny profil, charakteryzujący go jako jednego z członków konkretnej grupy docelowej, a szczegółowe informacje specjalistyczne dostępne są po zalogowaniu się.

Przywiązując dużą wagę do tego kanału informacji, Sanitec Koło prezentuje już trzecią odsłonę stron kolo.com.pl od 1997 r., kiedy KOŁO, jako pierwsza firma w branży, uruchomiła swój serwis. Strona www.kolo.com.pl w roku 2001 została uhonorowana główną nagrodą konkursu Teraz Internet organizowanego przez magazyn konsumenta Solidna Firma.

http://www.kolo.com.pl

Sylwester Kozakwww.kolo.com.pl ma kolejne oblicze

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.