W maju Gazeta Wyborcza powróciła na pierwszą lokatę w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów, wyprzedzając Rzeczpospolitą. Pozycję lidera w zestawieniu przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów przyniosły jej publikacje dotyczące afer w policji: handlu narkotykami w CBŚ i rzekomego gangu w Komendzie Głównej Policji.
5706 – tyle odniesień do innych mediów ukazało się w maju 2005 roku w prasie, radiu i telewizji. Najwięcej nawiązań dotyczyło Gazety Wyborczej (Wykres 1), na którą powoływano się 1480 razy. Wyborcza zwyciężyła również w rankingu mediów najczęściej cytowanych poza przeglądami prasy. Rzeczpospolita, kwietniowy lider zestawienia, spadła na drugie miejsce. Na trzeciej pozycji znajduje się Życie Warszawy.
Stacje telewizyjne, które były dla innych mediów najczęstszym źródłem informacji, to TVN i TVP1. Natomiast w rankingu najczęściej cytowanych rozgłośni radiowych ponownie zwyciężyło Radio ZET. W zestawieniu stron internetowych zdecydowanie prowadzi Onet.pl, drugie miejsce zajmuje Interia.pl.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.