16 maja br. ruszają „Wydarzenia” – najnowszy projekt społeczności MojaGeneracja.pl. „Wydarzenia” to w pełni interaktywny serwis informacyjny, oparty na trendzie WEB 2.0, tworzony w całości przez członków społeczności. Każdy użytkownik może w prosty sposób dodawać własne informacje o wydarzeniach do jednej z 11 kategorii tematycznych. Pozostali użytkownicy będą mogli oceniać wszystkie wydarzenia i wpływać na ich pozycjonowanie.
– „Wydarzenia” to kolejna funkcjonalność serwisu społecznościowego MojaGeneracja.pl. Nowy projekt tak, jak cały serwis, tworzyliśmy zgodnie z założeniami WEB 2.0. – mówi Jarosław Rybus z Gadu-Gadu S.A. – Dzięki „Wydarzeniom” członkowie społeczności – zarówno osoby prywatne, jak i firmy będą mogły dodawać własne newsy. Pozycjonowanie dodanych newsów będzie zależeć tylko od popularności danego wydarzenia, ocenianego przez użytkowników serwisu. Dodatkową funkcją serwisu będzie kalendarz wydarzeń użytkownika, dostępny z poziomu własnej wizytówki w Mojej Generacji.
Sami internauci decydują, co dla nich jest ważne, atrakcyjne i odpowiednio oceniają każde wydarzenie – niezależnie czy jest to koncert Rolling Stones, czy parapetówka u Zosi.
„Wydarzenia” w serwisie MojaGeneracja.pl umożliwiają użytkownikom dodawanie oraz uaktualnianie newsów, w kategoriach:
• Kluby
• Koncerty / Opera / muzyka
• Teatr / kabaret
• Taniec
• Film
• Wystawy
• Targi / konferencje
• Promocyjne
• Dla dzieci
• Plenerowe
• Sportowe
Serwis MojaGeneracja.pl skierowany jest do 6-milionowej społeczności użytkowników komunikatora Gadu-Gadu, którzy, zgodnie z trendem WEB 2.0, sami współtworzą serwis i decydują o jego zawartości.
www.mojageneracja.pl/wydarzenia
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.