Serwis Twitter uruchomił „Tweet Button”, oficjalny przycisk przeznaczony dla internetowych wydawców, który umożliwia ich czytelnikom łatwe dzielenie się znalezionymi na stronach treściami.
Nowy przycisk pozwala za pomocą jednego kliknięcia podzielić się w najpopularniejszym serwisie mikroblogowym treściami znalezionymi na danej stronie internetowej. Do wysyłanego komunikatu możemy dodać dowolny opis, a dodatkowo zaproponowana zostanie nam możliwość obserwowania związanych z daną treścią użytkowników Twittera: autora artykułu, oficjalnego konta serwisu itp. Na stronie wydawcy przycisk będzie zliczał ilość kliknięć.
Instalacja przycisku nie jest skomplikowana – pod tym adresem znaleźć można procedurę składającą z dwóch kroków: określenia jego wyglądu oraz osób, które pojawią się jako rekomendacje dla wykorzystujących przycisk. Następnie należy skopiować wygenerowany kod HTML i wkleić go na stronę.
„Tweet Button” nie jest niczym oryginalnym – podobne rozwiązanie oferuje choćby serwis TweetMeme, który notuje 750 mln kliknięć dziennie w dostarczany przez siebie przycisk. Zmiana polega na tym, że wydawcy otrzymali obecnie oficjalne rozwiązanie od Twittera. Firma podjęła jednak współpracę z TweetMeme, który „towarzyszyć ma Twitter’owi w technologicznych wyzwaniach” i pracować nad nowymi rozwiązaniami.
Działanie „Tweet Button” wyjaśnione zostało na poniższym filmie.
http://www.youtube.com/watch?v=LB0hrJ_ZZzc&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.