Rusza pełna kampania wizerunkowa Xelion. Doradcy Finansowi: reklamy w prasie internecie uzupełnią reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz w radiu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Wygodne rozwiązania dla Twoich finansów”, podkreślające kompleksowość i elastyczność oferowanych rozwiązań oraz łatwość dostępu do usług Xeliona, poprzez w pełni mobilnych doradców finansowych.
Celem kampanii jest budowanie świadomości marki firmy oraz poinformowanie o jej ofercie i innowacyjnym modelu obsługi.
Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w formacie 5×2 m i 6×3 m (łącznie ok. 140 nośników firmy Ströer Out of Home Media) oraz w radiu (spoty emitowane w Radiu WAWa, Radiu PiN, Radiu Eska Radiu Kolor oraz Radiu Pogoda) potrwa do 30 kwietnia.
Reklamy w prasie (stołeczne dodatki Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) pojawiać się będą przez 7 tygodni, natomiast kampania w internecie (banery na portalach onet.pl, bankier, money.pl, elfin.pl, parkiet.pl, efund.pl) potrwa 4 tygodnie.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland.
Na podstawową ofertę Xeliona składa się sprzedaż funduszy i programów inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych, ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych, a także produktów bankowych. W chwili obecnej Partnerami Strategicznymi Xeliona są Bank Pekao S.A., Pioneer Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. Najbliższe plany Xelion zakładają rozszerzenie oferty również o inne produkty istniejących i nowych partnerów.
Xelion ma obecnie około 130 Osobistych Doradców Finansowych i posiada 2 oddziały zlokalizowane w Warszawie. Spółka ma w planach dalszy szybki rozwój sieci sprzedaży – do końca 2004 roku zamierza otworzyć oddziały w Trójmieście, Krakowie i Katowicach, oraz rozbudować sieć Osobistych Doradców Finansowych do około 300 osób.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.