Wygodnie z Xelionem – rusza kampania wizerunkowa

Opublikowano: 13 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Rusza pełna kampania wizerunkowa Xelion. Doradcy Finansowi: reklamy w prasie internecie uzupełnią reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz w radiu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Wygodne rozwiązania dla Twoich finansów”, podkreślające kompleksowość i elastyczność oferowanych rozwiązań oraz łatwość dostępu do usług Xeliona, poprzez w pełni mobilnych doradców finansowych.

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki firmy oraz poinformowanie o jej ofercie i innowacyjnym modelu obsługi.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w formacie 5×2 m i 6×3 m (łącznie ok. 140 nośników firmy Ströer Out of Home Media) oraz w radiu (spoty emitowane w Radiu WAWa, Radiu PiN, Radiu Eska Radiu Kolor oraz Radiu Pogoda) potrwa do 30 kwietnia.

Reklamy w prasie (stołeczne dodatki Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) pojawiać się będą przez 7 tygodni, natomiast kampania w internecie (banery na portalach onet.pl, bankier, money.pl, elfin.pl, parkiet.pl, efund.pl) potrwa 4 tygodnie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia Poland.

Na podstawową ofertę Xeliona składa się sprzedaż funduszy i programów inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych, ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych, a także produktów bankowych. W chwili obecnej Partnerami Strategicznymi Xeliona są Bank Pekao S.A., Pioneer Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. Najbliższe plany Xelion zakładają rozszerzenie oferty również o inne produkty istniejących i nowych partnerów.

Xelion ma obecnie około 130 Osobistych Doradców Finansowych i posiada 2 oddziały zlokalizowane w Warszawie. Spółka ma w planach dalszy szybki rozwój sieci sprzedaży – do końca 2004 roku zamierza otworzyć oddziały w Trójmieście, Krakowie i Katowicach, oraz rozbudować sieć Osobistych Doradców Finansowych do około 300 osób.

http://www.xelion.pl/

Sylwester KozakWygodnie z Xelionem – rusza kampania wizerunkowa

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.