Kolejna edycja specjalna gry Otoloto została zakończona. 100 000 złotych otrzyma w 10 miesięcznych ratach 26 letnia Internautka z Kraśnika. Szansę na wygraną miał każdy Internauta, który przynajmniej raz zagrał w Otoloto w dniach 15-29 maja 2003 roku, niezależnie od tego, czy typował szczęśliwe liczby, czy nie.
Gra w Otoloto polega na typowaniu liczb on-line. Grający ma szansę codziennie wygrać główną nagrodę, po trafnym skreśleniu 6 z 49 liczb i prawidłowej odpowiedzi na pytanie, związane z działalnością sponsora serwisu.
Żeby wygrać w nowej edycji specjalnej, nie trzeba było trafić szczęśliwej szóstki. Wystarczyło wypełnić kupon on-line. Jeśli zagrało się więcej razy, szansa wielkiej wygranej automatycznie się zwiększała. Za każde wytypowanie liczb gracz otrzymywał bowiem jedną szansę na wylosowanie nagrody („los”, a dokładniej rzecz biorąc, kupon homologacyjny).
Pierwsze zakłady w Otoloto pojawiły się w Onet.pl w marcu 2003 roku.
Dotychczas możliwość typowania mieli tylko Internauci korzystający z usługi dostępowej OnetKonekt, gra była bowiem jedną z wielu atrakcji przeznaczonych wyłącznie dla korzystających z numeru 020 95 80. Od 1 czerwca 2003 gra on-line w serwisie otoloto.onet.pl będzie dostępna dla wszystkich użytkowników portalu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.