Kolejna edycja specjalna gry Otoloto została zakończona. 100 000 złotych otrzyma w 10 miesięcznych ratach 26 letnia Internautka z Kraśnika. Szansę na wygraną miał każdy Internauta, który przynajmniej raz zagrał w Otoloto w dniach 15-29 maja 2003 roku, niezależnie od tego, czy typował szczęśliwe liczby, czy nie.
Gra w Otoloto polega na typowaniu liczb on-line. Grający ma szansę codziennie wygrać główną nagrodę, po trafnym skreśleniu 6 z 49 liczb i prawidłowej odpowiedzi na pytanie, związane z działalnością sponsora serwisu.
Żeby wygrać w nowej edycji specjalnej, nie trzeba było trafić szczęśliwej szóstki. Wystarczyło wypełnić kupon on-line. Jeśli zagrało się więcej razy, szansa wielkiej wygranej automatycznie się zwiększała. Za każde wytypowanie liczb gracz otrzymywał bowiem jedną szansę na wylosowanie nagrody („los”, a dokładniej rzecz biorąc, kupon homologacyjny).
Pierwsze zakłady w Otoloto pojawiły się w Onet.pl w marcu 2003 roku.
Dotychczas możliwość typowania mieli tylko Internauci korzystający z usługi dostępowej OnetKonekt, gra była bowiem jedną z wielu atrakcji przeznaczonych wyłącznie dla korzystających z numeru 020 95 80. Od 1 czerwca 2003 gra on-line w serwisie otoloto.onet.pl będzie dostępna dla wszystkich użytkowników portalu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.