Szokujące historie klientów banków, firm telekomunikacyjnych, biur podróży, sklepów. Każdy, kto poczuł się w jakikolwiek sposób oszukany, może napisać do redakcji, a dziennikarze portalu Gazeta.pl zajmą się jego sprawą.
Wyhacz.pl powstaje we współpracy z serwisem Alert24.pl, gdzie czytelnicy Gazeta.pl mogą przesyłać informacje o intrygujących wydarzeniach, których są świadkami.
Wyhacz.pl to też miejsce, gdzie oprócz spektakularnych wpadek wielkich korporacji i interwencji dziennikarskich, można będzie znaleźć prezentacje najlepszych produktów i usług, także finansowych. Cykliczne rankingi i zestawienia pomogą czytelnikom „wyhaczyć” najlepszą ofertę.
– Zachęcamy czytelników, aby przysyłali nam informacje nie tylko o skandalicznych zachowaniach sprzedawców, ale też o świetnych okazjach, albo o produktach i usługach, które chcieliby polecić innym – mówi Leszek Olszański, szef serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl.
To kolejny nowy serwis biznesowy Gazeta.pl. W ostatnim czasie portal uruchomił m.in. serwis o świecie biznesu – Manageria.pl, a także BublePrawne.org, gdzie przedsiębiorcy mogą zgłaszać najbardziej absurdalne przepisy prawne, które potem zostaną przekazane Ministerstwu Gospodarki oraz Reklamania.pl, poświęcony reklamom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.