Twoja strona gwałtownie spada w rankingu na pozycjonowane frazy? Masz mało zleceń i coraz mniej zapytań przychodzi z Twojej strony www? Może zauważyłeś spadek ruchu na stronie? Sprawdź czy na Twoją domenę nie został nałożony filtr od Google.
Filtr lub Ban to kara nakładana przez wyszukiwarkę Google na witryny łamiące jej regulamin. Gdy Google odkryje, że strona pozyskuje linki w sposób sprzeczny z regulaminem wyszukiwarki, sztucznie obniża pozycje witryny w rankingu. W rezultacie dany serwis mimo usilnych starań często nie jest w stanie przeskoczyć choćby piątej strony wyników wyszukiwania (filtr) lub w ogóle nie pojawia się w wyszukiwarce (Ban). Po nałożeniu na domenę filtra od Google, strona gwałtownie spada w rankingu na pozycjonowane frazy i mimo wysiłków nie udaje się przywrócić jej wysokich pozycji.
Specjaliści z ADSEO z myślą o klientach, którzy borykają się z karą nałożoną przez Google, przygotowali specjalną usługę – WYJDŹ Z FILTRA.
Na usługę składają się następujące elementy:
- analiza wstępna i diagnoza problemu
- pełny audyt linków prowadzących do strony
- działania naprawcze zmierzające do usunięcia wszystkich przypadków naruszenia regulaminu wyszukiwarki
- przygotowanie wniosku o ponowne rozpatrzenie strony w Google
Twoja strona otrzymała karę od Google? Skontaktuj się z nami. Pomożemy w ściągnięciu filtra z Twojej witryny
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.