Wyniki promocji zachęcają do wprowadzenia usługi EBPP

BillNet S.A. dostawca serwisu EBPP/ESP (elektronicznej prezentacji i płatności rachunków) i Elterix S.A. operator lokalnej sieci telefonicznej T2 przeprowadziły pierwszą w Polsce promocję serwisu EBPP. Promocja trwała w okresie od grudnia 2001 do lutego 2002.

Akcja była skierowana do wybranej grupy klientów firmy Elterix S.A., którym zaproponowano korzystanie z nowoczesnego serwisu, umożliwiającego oglądanie i opłacanie rachunków za pośrednictwem sieci Internet. Klienci, którzy zarejestrowali się w systemie w czasie trwania promocji otrzymali upust do pierwszej elektronicznej faktury.

Poza samą promocją serwis oferuje klientom inne niezaprzeczalne korzyści:
Oszczędności – Korzystanie z usługi BillNet jest całkowicie darmowe, gdyż nie jest pobierany ani abonament ani prowizja od transakcji. Klienci nie muszą doliczać do rachunku opłat pocztowych, a płatny do tej pory billing otrzymują za darmo.

Oszczędność czasu i wygodę – System BillNet umożliwia obejrzenie i opłacenie rachunków w kilka chwil, bez potrzeby stania w kolejkach na poczcie lub w banku, wypełniania formularzy i przelewów.
Nieograniczony dostęp – Całą dobę, przez okrągły rok serwis BillNet oferuje nieograniczony i łatwy dostęp do rachunków poprzez Internet.
Informowanie i przypominanie o rachunkach – BillNet automatycznie powiadamia o nadejściu nowego rachunku, upływającym terminie płatności i dokonanej transakcji.

BillNet wspierał akcję promocyjną bezpośrednimi kontaktami z klientami, którzy pozytywnie odnieśli się do usługi. Klienci wyrazili opinię, że serwis jest łatwy w obsłudze i bardzo przydatny. Wielu z nich oczekuje, że już wkrótce i inni wystawcy rachunków zaproponują takie nowoczesne rozwiązanie. Rozkład reakcji wśród klientów obrazuje poniższy wykres:

Do systemu zarejestrowało się 20% spośród wyselekcjonowanej grupy klientów, 33% wyraziło swoje zainteresowanie, brak dostępu do usługi z różnych powodów deklaruje 20% klientów, natomiast korzystaniem z usługi nie jest zainteresowanych 27% klientów.

Tak jak przewidywał BillNet promocja pokazała, że klienci oczekują nowoczesnych usług od swoich wystawców, a poprzez dodatkowe działania marketingowe, akcje edukacyjne i bezpośrednie kontakty można znacznie podnieść adaptację serwisu.

Zachęcony wynikami badania Elterix S.A., już wkrótce zaoferuje swoim klientom rabat do opłacanych wcześniej lub w terminie faktur dostarczanych drogą elektroniczną poprzez system BillNet.
Elterix outsorsował opracowanie oraz wykonanie kampanii EBBP oraz wprowadzenie mechanizmu polecenia zapłaty i został zdumiony jej wynikiem. Jak mówi Pan Andrzej Odorczuk, Członek Zarządu Elterix S.A.: „Nie spodziewałem się, że osiągniemy tak duże zainteresowanie serwisem, ale dzięki BillNet bieżąca kampania osiągnęła dużo lepsze wyniki niż oczekiwaliśmy.”

http://www.billnet.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top