Pół roku bez opłat i trzy miesiące na próbę – to nowa oferta pakietów telewizyjnych, którą wprowadziła Telekomunikacja Polska.
Mogą z niej skorzystać wszyscy klienci, którzy zamówią Neostradę z telewizją lub przedłużą umowę i jednocześnie zdecydują się na dodatkowy pakiet programów telewizyjnych. TP obniżyła też ceny wybranych pakietów. Średni miesięczny koszt najbogatszego z nich – L+HBO+Orange Sport – wynosi 45 zł.
Najbardziej korzystna jest oferta przy umowie na 24 miesiące – klient ogląda wybrany pakiet przez pół roku za darmo, a przez pierwsze 3 miesiące korzysta z niego na próbę. Oznacza to, że w tym czasie może z niego zrezygnować bez konsekwencji. Przy umowie na 12 miesięcy, klienci mogą oglądać wybrany pakiet bezpłatnie przez pierwsze 2 miesiące, a okres „na próbę” wynosi 1 miesiąc.
Ponadto, wszyscy klienci, którzy w promocji zamówią jeden z niższych pakietów, otrzymają dodatkowo na próbę darmowy dostęp do kanałów znajdujących się w bogatszym pakiecie L. Z kolei klienci, którzy nie wykupią pakietu HD (FOX Life HD, Nat Geo Wild HD, MTVNHD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD oraz TVP HD), otrzymają go od TP na miesiąc bezpłatnie.
W nowej promocji TP obniżyła również ceny pakietów – cennik na: techcity.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.