Wyróżnienie dla strony serwisowej McAfee

Firma McAfee poinformowała, że portal WWW pomocy technicznej McAfee został uznany za jeden z dziesięciu najlepszych w Internecie i umieszczony przez organizację Association of Support Professionals (ASP) na liście „Dziesięciu Najlepszych Stron Serwisowych 2008” (Ten Best Web Support Sites of 2008”). To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest co roku w uznaniu jakości pomocy technicznej dostępnej poprzez Internet. Godny podkreślenia jest fakt, że firma McAfee, należąca do ASP Hall of Fame, zdobyła ten tytuł już piąty raz, a w tym roku po raz trzeci z rzędu.

Laureatów wybierał panel składający się z ponad dwudziestu ekspertów, zajmujących się zawodowo świadczeniem wsparcia technicznego i tworzeniem zaawansowanych stron internetowych. Surowe kryteria wyboru obejmowały ocenę ogólnej funkcjonalności, estetyki, nawigacji, bazy wiedzy, możliwości wyszukiwania, funkcji interaktywnych, wykorzystania rozwiązań technicznych, ogólnej strategii oraz jakości obsługi klienta. Nagrodzone firmy i ich portale zostaną dodatkowo opisane w powstającej książce „The Ten Best Web Support Sites of 2008.”

– „To wyróżnienie potwierdza słuszność sposobu realizacji wsparcia klientów przez McAfee” – mówi Barry McPherson, wiceprezes firmy McAfee ds. globalnej pomocy technicznej i obsługi klientów – „Ciągłe doskonalenie naszej witryny pomocy technicznej opiera się na dialogu, który na co dzień prowadzimy z klientami. Tytuł przyznany przez ASP potwierdza fakt, że korzystamy z opinii klientów przy tworzeniu nowatorskich narzędzi, które składają się na ofertę usług wsparcia technicznego wyróżniającą McAfee na rynku.”

W drugiej połowie 2007 roku firma McAfee dokonała gruntownych zmian witryny serwisu technicznego. Nowa strona jest lepiej dostosowana do kolejności działań podejmowanych przez klienta, od wyszukiwania porad po korzystanie z interaktywnej pomocy. Jako pierwszy punkt kontaktu we wszystkich sprawach związanych z pomocą techniczną, witryna prowadzi klienta przez kolejne etapy pomocy, zapewniając właściwą obsługę zarówno nowicjuszom, jak i doświadczonym użytkownikom. Można na niej znaleźć łatwe w użyciu, zautomatyzowane narzędzia do rozwiązywania problemów, bogatą bazę wiedzy, samouczki wideo oraz wiele opcji interaktywnych. Odpowiedni sposób rozwiązania swoich problemów znajdą na witrynie McAfee zarówno klienci preferujący metodę „zrób to sam”, jak i ci potrzebujący interaktywnej pomocy.

– „Uważamy, że o zadowoleniu klienta decyduje każdy kontakt z pomocą techniczną” – mówi said McPherson – „Bez względu na to, czy chodzi o użytkownika domowego, czy o globalną korporację, McAfee koncentruje się na zapewnieniu adekwatnej do potrzeb, najwyższej jakości pomocy technicznej – nie tylko w zakresie profilaktyki, ale i szybkiego rozwiązywania problemów.”

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top