Paweł Loroch, poszukiwacz przygód i smakosz w ciągłej podróży. Wędruje po londyńskich parkach i świątyniach Hongkongu, bez mapy i GPS, ale za to pełen pasji, ciekawości i entuzjazmu. Odkrywa zupełnie nowe miejsca, pokazuje, że czasem warto zejść z wydeptanych szlaków turystycznych, a wszystko to, z właściwym sobie humorem.
Wystartował podróżniczy videoblog Wysokie Loty TV (www.wysokieloty.tv), na którym można zobaczyć filmowe relacje z Hongkongu i Londynu. Jest to autorski projekt Pawła Lorocha przy współpracy z liniami lotniczymi British Airways. British Airways to pierwszy przewoźnik, który promuje swoje usługi korzystając z platformy internetowej jaką jest videbolog.
Wysokie Loty TV kierowana jest do ludzi aktywnych zawodowo, w wieku od 20 do 40 lat, lubiących podróże i nowe wyzwania. Videbolog startuje równocześnie z kampanią „Odlotowe ceny British Airways”, promującą styczniową ofertę do 34 miast na całym świecie.
„Nawiązując współpracę z Pawłem Lorochem chcemy zarazić widzów bloga pasją podróżowania. Paweł odkrywa dla nas zupełnie nowe miejsca, pokazuje, że czasem lepiej zwiedzać bez mapy czy przewodnika, a wszystko to przedstawia w charakterystyczny dla siebie, niesamowicie dowcipny sposób.” – mówi Emilia Osewska – Mądry dyrektor British Airways w Polsce.
„Nowe technologie są priorytetem dla British Airways. W ubiegłym roku wprowadziliśmy opcję odprawy pasażerskiej przez komórkę, uruchomiliśmy portal społecznościowy Metrotwin, promujący Londyn i Nowy Jork, a także nawiązaliśmy współpracę z firmą Apple dając naszym pasażerom dostęp do bieżących informacji na temat odlotów i przylotów, wgląd do siatki połączeń BA oraz rezerwacje biletu za pośrednictwem iPhona 3G.” – dodaje Emilia Osewska – Mądry.
W serwisie www.wysokieloty.tv znajdują się również praktyczne porady dla podróżnych i subiektywne TOP10 atrakcji miast odwiedzonych; można też zadawać pytania, na które odpowiedzi video udzieli Paweł Loroch.
Projekt videobloga przygotowała EVO S.C. – agencja New Media Full Service.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.