Wystartowała czwarta edycja e-Commerce Polska awards

Opublikowano: 8 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej kierowany jest do sklepów internetowych oraz, co jest nowością tegorocznej edycji, do banków i zakładów ubezpieczeniowych. Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 5 września. Po etapie zgłoszeń, aplikacje zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu.

ecp_awards_header-kopiaKonkurs jest prestiżowym wydarzeniem dla branży, który aktywizuje do zwiększania konkurencyjności w tak dynamicznym sektorze jak rynek cyfrowy. Jego celem jest nagradzanie podmiotów gospodarki cyfrowej, które w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

W konkursie może wziąć udział każdy sklep online, a także banki i ubezpieczyciele, którzy aktywnie działają w obszarze cyfrowych technologii. Zgłoszenia przyjmowane są do 5 września. Zgodnie z regulaminem każdy sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach, a banki i zakłady ubezpieczeniowe w dedykowanej dla siebie kategorii.

KATEGORIE DLA SKLEPÓW:

Kategorie z zakresu brandingu:
• Innowacja roku
• Pomysł promocyjny roku
• Design roku
• Mobilny design roku
• Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Kategorie z zakresu sprzedaży:
• Strona roku
• Przełamanie nieufności
• m-¬Commerce
• Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej

NOWE KATEGORIE W TEJ EDYCJI:

Kategoria dla sektora bankowego:
• Najbardziej cyfrowy bank

Kategoria dla sektora ubezpieczeniowego:
• Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel

Po etapie zgłoszeń, aplikacje sklepów, banków oraz ubezpieczycieli zostaną ocenione przez jury składające się z grona profesjonalistów praktyków w branży e-handlu. Tradycyjnie sklepy będą też oceniane przez klientów w głosowaniu e-konsumentów. Lista nominowanych w poszczególnych kategoriach zostanie ogłoszona 20 października, a laureatów – 17 listopada podczas gali, która odbędzie się w Warszawie.

Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na www.ecpawards.pl. Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu – Kancelaria Lubasz i Wspólnicy. Sponsorami wydarzenia są: ORBA, Przelewy24 i Visa Europe. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiWystartowała czwarta edycja e-Commerce Polska awards

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.