Wyszukiwarka Onet.pl w pierwszym półroczu 2004 roku notowała miesięcznie średnio 69 milionów zapytań. Dla porównania – wyszukiwarka Wirtualnej Polski notowała w tym czasie 40 milionów zapytań, czyli o 72% mniej.
Strony wynikowe serwisu OnetSzukaj (Wyszukiwarki i Katalog WWW) były prezentowane w poprzednim półroczu średnio 147 milionów razy miesięcznie. W połączeniu z wieloma narzędziami reklamowymi dostępnymi w tych serwisach (boksy reklamowe, linki płatne, bannery i skyscrapery) daje to możliwość efektywnego dodarcia z przekazem reklamowym do milionów użytkowników polskiego Internetu.
„Reklama w wyszukiwarkach jest najszybciej rosnącym segmentem reklamy w Internecie. Jeżeli ktokolwiek chce dotrzeć z reklamą umieszczoną w wyszukiwarce do polskich użytkowników, jego wyborem powinien być portal Onet.pl” powiedział Marek J. Minakowski, szef działu Wyszukiwarka i Katalog.
Wpisy promowane
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.