Wartość sprzedaży usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2006 roku wyniosła 4,77 mln zł i była wyższa o ponad 55 % w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 roku. Zysk brutto wypracowany przez firmę w pierwszych 3 miesiącach roku wyniósł 1,01 mln zł i był wyższy o ponad 25 proc. niż rok wcześniej.
Znaczny wzrost wartości sprzedaży home.pl został osiągnięty dzięki rosnącemu popytowi na usługi serwerów WWW (Business Starter, Business Server i Business Server Pro) oraz domen internetowych ze strony małych i średnich przedsiębiorstw. Dynamicznie rozwijała się również sprzedaż usługi serwerów dedykowanych adresowanej do większych organizacji.
– Osiągnięty wzrost wartości sprzedaży w pierwszym kwartale pozytywnie nas zaskoczył, był o 10 proc. wyższy od prognozowanego. Dzięki dobrej sprzedaży domen internetowych z końcówką .EU możliwy jest jego dalszy wzrost w kolejnych kwartałach – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!