W dn. 24-25 marca 2010 r., w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się X jubileuszowa edycja „Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów”. Jest to cykliczne spotkanie branży telekomunikacyjnej i mediów, które na stałe wpisało się w kalendarz największych konferencji organizowanych w Polsce.
Patronat Honorowy nad Sympozjum objęli: Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Infrastruktury, Krajowa Radę Radiofonii i Telewizji, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Instytut Łączności, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Polskie Towarzystwo Informatyczne, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Radiodyfuzji Cyfrowej oraz Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji. Patronem medialnym wydarzenia jest również redakcja e-biznes.pl.
W ostatniej dekadzie Sympozjum stało się neutralną platformą do wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat rozwoju rynku telekomunikacyjnego i mediów zarówno na poziomie polskim, jak i regionu CEE. Co roku gromadzi kilkuset znamienitych gości reprezentujących całą branżę. W tegorocznej edycji swoje wystąpienia potwierdzili m.in.: Prezes UKE Pani Anna Streżyńska, Prezes Grupy TP Maciej Witucki, Dyrektor Generalny PTC Klaus Hartmann, Prezes P4 Jorgan Bang-Jensen oraz goście zagraniczni Jorgen Abild Anderson z IT-og Telestyrelsen oraz Jean-Philippe Plantevin – Wiceprezes SagemCom.
Sympozjum towarzyszy uroczysta Wielka Gala Złotych Anten, w trakcie której, po raz dwunasty, Kapituła Konkursu Złotych Anten uhonoruje Złotymi Antenami najlepszego managera, człowieka roku, firmę, a także produkty i usługi telekomunikacyjne.
W czasie tegorocznej edycji po raz pierwszy zostaną również przyznane Kryształowe Anteny Świata Mediów za osiągnięcia w branży mediów w minionym roku.
Wśród najważniejszych zagadnień poruszanych na Sympozjum znajdują się:
- Zmiany na rynku telekomunikacyjnym i mediów – gdzie jesteśmy i gdzie będziemy za 3 i 5 lat?
- Pakiet telekomunikacyjny – główne założenia i konsekwencje dla rynku;
- Skutki implementacji ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych dla operatorów;
- Potencjał rynkowy LTE;
- Przyszłość telewizji cyfrowej w Polsce;
- Główne dylematy związane z implementacją dyrektywy audiowizualnej.
Więcej informacji na stronie internetowej organizatora: www.mmcpolska.pl.
Kontakt:
Aneta Piekarz
[email protected]
Tel. 22 379 29 18
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.