Xbox wyprzedza konkurentów w obrębie treści wideo

Według danych przedstawionych przez firmę FreeWhell wynika, że Xbox 360 jest najpopularniejszym w USA urządzeniem poza komputerami PC i Mac, na których odtwarzane są treści wideo.

W rankingu Xbox 360 wyprzedził nieznacznie urządzenia z systemem iOS oraz w znacznym stopniu tablety i smartfony z systemem Android.

Xbox wyprzedza konkurentów w obrębie treści wideo 1

Dane FreeWheel uwzględniają zbadane kanały wideo z poblikowanymi wraz z nimi reklamami . Chodzi tu przede wszystkim o CBS, NBC, ESPN i Vevo. Serwisy YouTube oraz Netflix nie zostały tutaj uwzględnione choć wiadomo, że znaczna część materiałów jest odbierana przez użytkowników urządzeń przenośnych właśnie poprzez tych dostawców. Nie zmienia to jednak faktu, że wyniki Xboxa 360 pokazują istotny trend w korzystaniu z treści wideo zawierających reklamy.

Na uwagę zasługuje również informacja, że w ostatnim czasie w ofercie programów wideo na Xboxa 360 pojawiły się kanały BBC iPlayer, Sony Crackie czy materiały Verizona.

Dyrektor ds. marketingu we FreeWhell, Joanna Abla, jest optymistką w sprawie przyszłości Xbox 360 i jego wpływu na segment wideo:

Microsoft z Xboxem to z pewnością jeden z najprężniej działających graczy na rynku domowego wideo – ma bardzo wysokie wskaźniki penetracji w amerykańskich gospodarstwach domowych i jego użytkownicy korzystają częściej z oglądania programów i filmów wideo niż z typowego zastosowania konsoli, czyli z gier. Ponieważ ciągle pojawiają się dodatkowe oferty programowe, oczekujemy, że z upływem czasu zwiększy się jeszcze bardziej popularność Xboxa pod względem oferty wideo.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top