Według danych przedstawionych przez firmę FreeWhell wynika, że Xbox 360 jest najpopularniejszym w USA urządzeniem poza komputerami PC i Mac, na których odtwarzane są treści wideo.
W rankingu Xbox 360 wyprzedził nieznacznie urządzenia z systemem iOS oraz w znacznym stopniu tablety i smartfony z systemem Android.
Dane FreeWheel uwzględniają zbadane kanały wideo z poblikowanymi wraz z nimi reklamami . Chodzi tu przede wszystkim o CBS, NBC, ESPN i Vevo. Serwisy YouTube oraz Netflix nie zostały tutaj uwzględnione choć wiadomo, że znaczna część materiałów jest odbierana przez użytkowników urządzeń przenośnych właśnie poprzez tych dostawców. Nie zmienia to jednak faktu, że wyniki Xboxa 360 pokazują istotny trend w korzystaniu z treści wideo zawierających reklamy.
Na uwagę zasługuje również informacja, że w ostatnim czasie w ofercie programów wideo na Xboxa 360 pojawiły się kanały BBC iPlayer, Sony Crackie czy materiały Verizona.
Dyrektor ds. marketingu we FreeWhell, Joanna Abla, jest optymistką w sprawie przyszłości Xbox 360 i jego wpływu na segment wideo:
Microsoft z Xboxem to z pewnością jeden z najprężniej działających graczy na rynku domowego wideo – ma bardzo wysokie wskaźniki penetracji w amerykańskich gospodarstwach domowych i jego użytkownicy korzystają częściej z oglądania programów i filmów wideo niż z typowego zastosowania konsoli, czyli z gier. Ponieważ ciągle pojawiają się dodatkowe oferty programowe, oczekujemy, że z upływem czasu zwiększy się jeszcze bardziej popularność Xboxa pod względem oferty wideo.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.