Yahoo przejmuje Snip.it, serwis, który pozwalał na dzielenie się ciekawymi treściami znalezionymi w internecie. Projekt zostaje zamknięty, ale zapowiedziano ponowne uruchomienie w nowej odsłonie.
Snip.it pozwalał użytkownikom „snipować”, czyli zapisywać i dzielić się artykułami przeczytanymi w sieci. Całość podana była w atrakcyjnej wizualnie formie (nazywano go często „Pinterestem dla artykułów”), co z pewnością spodobało się Yahoo. Nie podano wartości zakupu, ale mogła ona sięgnąć od 10 do 20 mln dolarów. Wpisuje się to w strategię „małych przejęć”, którą wprowadziła nowa szefowa firmy, Marissa Mayer.
Przejęcie to przede wszystkim wielki sukces dla twórców Snip.it. Serwis powstał pod koniec 2011 r. Teraz jednak został zamknięty, dając użytkownikom możliwość pobrania archiwum wpisów. A co w przyszłości?
Nie możemy podzielić się szczegółami tego, co będziemy budować, ale jesteśmy podekscytowani możliwościami przeniesienia społecznego wymiaru wiadomości na nowy poziom w Yahoo – ogłosili przedstawiciele firmy.
Yahoo stawia na społecznościowy kontekst odkrywania informacji. Chce być czymś w rodzaju wyszukiwarki Google dla ciekawych treści. Być może jest to jakiś pomysł na odświeżenie marki.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.