Yahoo wdraża nowe funkcjonalności do swojej wyszukiwarki. Wszystko po to, by korzystanie z niej miało być bardziej intuicyjne i nowoczesne.
Jedna z kluczowych zmian w wyszukiwarce to „moduł harmonijkowy” na szczycie listy wyników wyszukiwania (jak na grafice poniżej). Moduł umożliwia dostęp do artykułów na dany temat, grafik, komunikatów z serwisu Twitter, materiałów wideo – w zależności od typu zapytania jakie zostanie wpisane (np. wideo zapowiedź filmu, kiedy wpiszemy jego nazwę, teledyski dla zespołów itd.). Wyszukiwarka podpowie nam również tematy pokrewne – np. fanom zespołu Metallica zasugeruje sprawdzenie haseł: Slayer, Megadeth, Iron Maiden.
Shashi Seth, wiceprezes Yahoo odpowiedzialny za wyszukiwarkę przekonuje, że firma nie ma konkretnych planów na działania reklamowe w module, ale nie wyklucza wprowadzenia takiej oferty w przyszłości.
Odświeżona została również wyszukiwarka grafik. Dodano pokazy slajdów do wybranych zapytań, pochodzące z serwisu Flickr i innych platform Yahoo. Przykład przedstawiamy poniżej.
Użytkownicy, którzy podepną pod Yahoo swoje konto z Facebook’a będą mogli zobaczyć również odpowiednie albumy zdjęć pochodzące od ich znajomych z serwisu społecznościowego. Odświeżenia doczekał się również wygląd wyszukiwarki pod przeglądarkami smartfonów.
Jak podobają się Państwu zmiany wprowadzone przez Yahoo? Czy na tle konkurencji – choćby Bing i Google – są wystarczające by uzyskać miano lidera innowacyjności?
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.