Yahoo wprowadza do swojej wyszukiwarki usługę Search Direct, która prezentować ma odpowiedzi oraz widok stron jeszcze przed końcem wpisywania zapytań. To bezpośrednia odpowiedź na wprowadzony we wrześniu ubiegłego roku mechanizm Google Instant.
Nowa usługa Yahoo ma wspierać strategię firmy, która chce „fundamentalnie zmienić sposób, w jaki ludzie korzystają z sieci” poprzez dostarczanie „najbogatszych, najbardziej zintegrowanych i skutecznych treści”. Search Direct znajduje się w fazie beta i ma być stale rozwijana. A co oferuje obecnie?
Search Direct przewidywać ma wyniki zapytań w czasie wpisywania ich przez użytkownika. W osobnym panelu pokazywać ma zmieniające się dynamicznie, najbardziej odpowiadające zapytaniu wyniki. Ma to być nie tylko podgląd najtrafniejszych stron – co znane jest z Google i mechanizmu Instant – ale również konkretne informacje w 15 kategoriach takich jak prognoza pogody, wyniki drużyn sportowych czy opisy filmów. Prezentowane mają być również tzw. Trending Searches, czyli zestawienie najważniejszych zapytań z całej wyszukiwarki, aktualizowane co 10 minut.
Yahoo ma także zarabiać dzięki nowej usłudze. W prawym panelu wyświetlane będą reklamy tekstowe, graficzne i wideo.
Search Direct dostępna jest przede wszystkim dla amerykańskich użytkowników, ale można z niej skorzystać także w Polsce, pod adresem search.yahoo.com. Firma zapowiada, że w kolejnych miesiącach opcja będzie udostępniana na dalszych rynkach.
http://www.youtube.com/watch?v=NvoNFP-v7v8
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.