Yahoo reklamuje się w indyjskiej gazecie

Opublikowano: 5 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Czytelnicy największej anglojęzycznej gazety na świecie, The Times of India, mogli dziś zapoznać się z bardzo ciekawą reklamą na pierwszej stronie dziennika. Ogromna, żółta reklama Yahoo, jest częścią najnowszej, potężnej kampanii reklamowej firmy, której hasłem przewodnim jest zdanie „It’s You”.

timesindiayahooŚredni nakład The Times of India wynosi 3,14 mln egzemplarzy, co sprawia, że jest to największy pod względem nakładu anglojęzyczny dziennik na świecie. Dla Yahoo Indie to jeden z najważniejszych rynków. Według danych comScore firma dociera tam do 26 milionów internautów.

Reklama w dzienniku to część planowanej przez Yahoo akcji promocyjnej zakrojonej na bardzo szeroką skalę. Dość wspomnieć, że firma zamierza wydać na nią ponad 100 mln dolarów. Potrwa ona przez 15 najbliższych miesięcy. Wystartowała już w USA, Wielkiej Brytanii i Indiach – w pozostałych krajach rozpocznie się na początku przyszłego roku.

Jako ciekawostkę można dodać, że przy tak dużym budżecie nie znalazło się kilka tysięcy dolarów na wykupienie z rąk domeniarza, Gregg’a Ostrick’a, domeny ItsYou.com, która mogła być świetnym uzupełnieniem kampanii firmy.

Dawid ZarazińskiYahoo reklamuje się w indyjskiej gazecie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.