Yahoo! i Adobe wprowadzają reklamowe boksy kontekstowe do plików PDF (Portable Document Format) publikowanych w sieci lub rozsyłanych mailem – podaje serwis news.com.
Reklamy są płatne od kliknięcia (pay per click, PPC). Pojawiają się w specjalnym panelu na prawo od właściwej treści dokumentu. Mechanizm analizuje słowa kluczowe pliku i na tej podstawie wybiera linki, które mogłyby zainteresować czytelnika. Są one dynamiczne – za każdym razem pojawiają się inne. Kliknięcie w adres reklamodawcy przenosi internautę na stronę WWW.
Osoby publikujące pliki PDF muszą przesłać je do systemu reklamowego Yahoo! Twórcy mają dostęp do bazy wszystkich klientów amerykańskiego portalu. Mogą liczyć na prowizję od każdego kliknięcia w reklamy umieszczone w obrębie ich dokumentów. Pozostałą częścią przychodu dzielą się Yahoo! oraz Adobe.
To narzędzie umożliwia autorom zarabianie na swojej pracy bez konieczności tworzenia działu sprzedaży reklam i samodzielnego umieszczania ich w plikach – mówi Josh Jacobs z Yahoo! W fazie beta projektu biorą udział: internetowy magazyn InfoWorld (należący do obecnej także w Polsce grupy IDG), serwis Wired, wydawnictwa Pearson Education i Reed Elsevier oraz koncern medialny Meredith Corporation.
Źródło: news.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.