Yahoo Live to nazwa nowego projektu będącego połączeniem serwisu społecznościowego i wideo. Obecnie znajduje się w fazie closed beta – podał serwis Valleywag.
Usługę testują pracownicy Yahoo. Umożliwia ona każdemu stworzenie osobistego kanału telewizyjnego (lifecast). Internauci mogą wrzucać do serwisu nagrane przez siebie i swoich znajomych materiały wideo, które są później oceniane przez innych członków społeczności. Upublicznienie projektu przewidziano na luty.
Lifecast to segment rynku opanowany w dużym stopniu przez mniej lub bardziej niezależne startupy takie jak Ustream.tv czy Justin.tv. Żaden z wielkich graczy nie zdecydował się jeszcze na stworzenie tego rodzaju witryny. Dlatego Yahoo będzie mieć ułatwione zadanie.
Z drugiej strony medialnemu szumowi wokół Yahoo Live towarzyszą doniesienia o słabych wynikach finansowych amerykańskiej korporacji. Według Silicon Alley Insider 4. kwartał był dla Yahoo bardzo trudny. Firma obniżyła prognozy na 2008 rok, a za miesiąc zwolni 1000 pracowników.
Źródło: Valleywag/Silicon Alley Insider
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.