Yelp, serwis społecznościowy i wyszukiwarka lokalnych usług, oficjalnie wchodzi do Polski.
Yelp umożliwia wyszukiwanie znajdujących się w pobliżu punktów usługowych (restauracje, fryzjerzy, stacje benzynowe itp.) i zameldowanie się w nim. Serwis powstał w 2004 r., a jego twórcami jest dwójka inżynierów z PayPala – Jeremy Stoppelman i Russel Simmons. Obecnie działa na 17 rynkach poza USA – od teraz także w Polsce – ma także ponad 30 mln recenzji.
Serwis skupiać będzie się w pierwszej kolejności na Warszawie i Krakowie.
W momencie wprowadzenia na rynek, Yelp skoncentruje swoje siły wokół budowania społeczności w dwóch miastach: w Warszawie – gospodarczej, politycznej i biznesowej stolicy kraju, a także w Krakowie – historycznym centrum, w którym znajduje się zachwycające Stare Miasto, dawna dzielnica żydowska, a obecnie zagęszczenie najmodniejszych klubów – Kazimierz oraz Wawel. Choć każde z tych miast ma swój unikalny klimat, to w obu z nich będziesz mógł(ogła) znaleźć najlepsze miejsce serwujące np. solidne porcje sycących kotletów schabowych. Tylko pamiętaj, żeby zamówić do nich buraczki na lepsze trawienie – czytamy na oficjalnym blogu serwisu.
Firma nie ma zamiaru otwierać biura w naszym kraju, ale poszukuje menadżera, który będzie współpracował z lokalnymi firmami i użytkownikami. W chwili obecnej w serwisie dostępne są punkty z zakupionej od pośrednika bazy danych. Z czasem, gdy użytkownicy zaczną korzystać z serwisu, pojawi się więcej punktów i ich ocen.
W 2011 r. przychody Yelp ukształtowały się na poziomie 83,3 mln dolarów (wzrost o 48 proc. w porównaniu do 2010 r.). Serwis wciąż jest jednak pod kreską, głównie za sprawą ponoszonych inwestycji. W Polsce dostępne są wszystkie funkcje pozostałych wersji serwisu, nie wyświetlane są jednak reklamy – projekt zarabia na nich w USA, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
Yelp jest zintegrowany z wprowadzonymi w systemie iOS 6 mapami Apple.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.