Serwis Yelp ogłosił udostępnienie narzędzia, które pozwalać ma firmom na oszacowanie zarobków przy korzystaniu z platformy.
Szacowanie zysków, przekonuje Matt Halprin, wiceprezes Yelp, ma pomóc przedsiębiorcom z dwóch powodów: pozwolić ma ocenić możliwości jakie daje Yelp oraz wesprzeć w działaniach marketingowych poprzez np. zmierzenie efektywności wykupienia w platformie reklamy.
Mechanizm szacunku opiera się na zestawieniu ilości klientów z szacunkową kwotą wydaną przez nich w danej kategorii – na podstawie danych z badań Boston Consulting Group). Niestety dane dotyczą rynku amerykańskiego i trudno obecnie ocenić, na ile dokładne będą w innych regionach.
W Yelp biznesowe konta ma obecnie firm, o 68 proc. więcej niż w 2011 roku. W tym roku ma być ich znacznie więcej, zwłaszcza dzięki ekspansji Yelp w Europie (w tym w Polsce). Serwis ma tu jednak wciąż wiele do zrobienia.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!