Agencja Young & Rubicam zrealizowała zimową kampanię dla marki iPlus.
Głównym celem kampanii jest poinformowanie o nowej ofercie iPlusa, w skład której wchodzi nowoczesny lifestylowy netbook iPlus Acer Aspire One D250z wbudowanym modemem o prędkości 7,2 Mb/s i baterią pracującą do 7 godzin oraz 26 GB internetu miesięcznie.
Kampania ma także na celu wspieranie pozycjonowania iPlusa jako najlepiej dopasowanej do indywidualnych potrzeb użytkowników oferty dostępu do Internetu.
Przygotowana przez Y & R kampania reklamowa rozpoczęła się 13 listopada i objęła telewizje, internet oraz BTL. Media zaplanował Universal McCann.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.