YouTube planuje uruchomienie usługi muzycznej opartej na modelu subskrypcji. Pozwalać ma użytkownikom na słuchanie utworów online m.in. bez konieczności oglądania reklam.
Jak donosi Fortune, YouTube chce wyjść poza swój obecny model biznesowy, oparty na banerach reklamowych oraz reklamach wideo wyświetlanych przed umieszczonymi w serwisie materiałami.
Choć nie komentujemy plotek i spekulacji, to są twórcy, którzy są przekonani, że model subskrypcji byłby dla nich korzystny i dlatego przyglądamy się temu zagadnieniu – oświadczyli przedstawiciele YouTube.
Szczegółów dotyczących usługi na razie brakuje. Wystartować ma jeszcze w tym roku i oferować możliwość oglądania muzycznych filmów pozbawionych reklam. Bardzo możliwe także, że prezentowane materiały będą w bardzo dobrej jakości (obecnie wiele klipów nie jest dostępna w wysokiej rozdzielczości). Google porozumieć miało się już z dwiema dużymi wytwórniami. Niewykluczone, że twórcy i producenci otrzymają możliwość oferowania fanom własnych profili w płatnym modelu. W tym sensie wyróżniać może się od obecnie działających platform, jak Spotify, Pandora czy Deezer.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!