YouTube planuje uruchomienie usługi muzycznej opartej na modelu subskrypcji. Pozwalać ma użytkownikom na słuchanie utworów online m.in. bez konieczności oglądania reklam.
Jak donosi Fortune, YouTube chce wyjść poza swój obecny model biznesowy, oparty na banerach reklamowych oraz reklamach wideo wyświetlanych przed umieszczonymi w serwisie materiałami.
Choć nie komentujemy plotek i spekulacji, to są twórcy, którzy są przekonani, że model subskrypcji byłby dla nich korzystny i dlatego przyglądamy się temu zagadnieniu – oświadczyli przedstawiciele YouTube.
Szczegółów dotyczących usługi na razie brakuje. Wystartować ma jeszcze w tym roku i oferować możliwość oglądania muzycznych filmów pozbawionych reklam. Bardzo możliwe także, że prezentowane materiały będą w bardzo dobrej jakości (obecnie wiele klipów nie jest dostępna w wysokiej rozdzielczości). Google porozumieć miało się już z dwiema dużymi wytwórniami. Niewykluczone, że twórcy i producenci otrzymają możliwość oferowania fanom własnych profili w płatnym modelu. W tym sensie wyróżniać może się od obecnie działających platform, jak Spotify, Pandora czy Deezer.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.