Adv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – zdecydowała się na rewolucyjne zmiany. Nowa nazwa – Lemon Sky – to tylko jeden z wielu elementów towarzyszących rebrandingowi marki i zapowiedź rozwoju agencji w kierunku szerszego spojrzenia na komunikację on-line dużych marek.
W ramach rebrandingu zmieniła się nie tylko nazwa agencji oraz logo, ale również podejście strategiczne agencji w stosunku do komunikacji brandów on-line. Stawia na silną strategię, kreację i technologię jako uzupełniające się filary, na których powinna opierać się każda dobra komunikacja.
„Branża digital bardzo szybko ewoluuje, a innowacyjność i kreowanie trendów jest kluczem do sukcesu. Jak mówi nowe hasło przewodnie „INSPIRING BIG IDEAS” – chcemy inspirować naszych Klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań, a odważne decyzje zaczynamy od siebie. Przełomowy dla nas etap zaczęliśmy już kilka miesięcy temu. Rozwinęliśmy departament strategii, inwestujemy w nowe technologie – zmiana nazwy to tylko kropka nad „i” zmian, jakie zachodziły w firmie w ciągu 2-3 lat. Rebranding jest symbolem kontynuacji obranej drogi. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas zmiany nie tylko wprowadzą nową, jeszcze lepszą jakość usług, ale przede wszystkim pokażą, że Lemon Sky wyznacza kierunek rozwoju strategii, kreacji i technologii w komunikacji cyfrowej” – podkreśla Magdalena Surowiec, prezes agencji Lemon Sky.
Rebrandingowi agencji Lemon Sky towarzyszyło branżowe wydarzenie – konferencja z udziałem międzynarodowych gwiazd branży digital. Podczas eventu, który odbył się w dniu 13 października, agencja zaprezentowała identyfikację wizualną oraz strategiczne założenia nowego etapu w rozwoju firmy. Nowa nazwa agencji i pełny rebranding zostaną wdrożone do końca 2011 roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.