Z Adv.pl w Lemon Sky

Adv.pl – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – zdecydowała się na rewolucyjne zmiany. Nowa nazwa – Lemon Sky – to tylko jeden z wielu elementów towarzyszących rebrandingowi marki i zapowiedź rozwoju agencji w kierunku szerszego spojrzenia na komunikację on-line dużych marek.

 

 

W ramach rebrandingu zmieniła się nie tylko nazwa agencji oraz logo, ale również podejście strategiczne agencji w stosunku do komunikacji brandów on-line. Stawia na silną strategię, kreację i technologię jako uzupełniające się filary, na których powinna opierać się każda dobra komunikacja.

Z Adv.pl w Lemon Sky 1„Branża digital bardzo szybko ewoluuje, a innowacyjność i kreowanie trendów jest kluczem do sukcesu. Jak mówi nowe hasło przewodnie „INSPIRING BIG IDEAS” – chcemy inspirować naszych Klientów do wielkich pomysłów i niestandardowych działań, a odważne decyzje zaczynamy od siebie. Przełomowy dla nas etap zaczęliśmy już kilka miesięcy temu. Rozwinęliśmy departament strategii, inwestujemy w nowe technologie – zmiana nazwy to tylko kropka nad „i” zmian, jakie zachodziły w firmie w ciągu 2-3 lat. Rebranding jest  symbolem kontynuacji obranej drogi. Jesteśmy przekonani, że wdrażane przez nas zmiany nie tylko wprowadzą nową, jeszcze lepszą jakość usług, ale przede wszystkim pokażą, że Lemon Sky wyznacza kierunek rozwoju strategii, kreacji i technologii w komunikacji cyfrowej” – podkreśla Magdalena Surowiec, prezes agencji Lemon Sky.

Rebrandingowi agencji Lemon Sky towarzyszyło branżowe wydarzenie – konferencja z udziałem międzynarodowych gwiazd branży digital. Podczas eventu, który odbył się w dniu 13 października, agencja zaprezentowała identyfikację wizualną oraz strategiczne założenia nowego etapu w rozwoju firmy. Nowa nazwa agencji i pełny rebranding zostaną wdrożone do końca 2011 roku.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top