Z Eurolines po nagrody

Opublikowano: 8 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja marketingu mobilnego EL2 podpisała umowę z firmą Eurolines Polska oferującą połączenia autobusowe z Polski do 21 państw europejskich. W ramach zawartej umowy EL2 rozpocznie działania związane z uruchomieniem specjalnego serwisu oraz konkursu dla abonentów wszystkich sieci GSM. Na uczestników czeka ok. 1 500 atrakcyjnych nagród, w tym bilety autokarowe do wybranych miejsc na terenie całej Europy.

'Z Eurolines po nagrody' to nazwa konkursu SMS`owego, przygotowanego dla osób będących abonentami wszystkich polskich sieci GSM. Konkurs rozpocznie się 5 listopada i potrwa do 5 grudnia bieżącego roku. Zabawa została podzielona na 3 etapy: codzienny, weekendowy oraz finałowy.

'Konkurs w dużej mierze przyczyni się do zwiększenia wiedzy o Eurolines wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Chcemy dotrzeć z komunikatem o naszej firmie do jak największej liczby osób korzystających z usług Eurolines, a tym samym utrwalić wizerunek naszej marki w szerszym gronie' – mówi Janusz Mazgaj, Prezes Zarządu Eurolines Polska Sp. z o.o. 'Do tej pory żaden z przewoźników nie zdecydował się na rozwiązania jakie proponuje marketing mobilny. Jesteśmy pierwszymi, którzy postanowili przełamać stereotypy i zdecydować się na wykorzystanie w promocji nowych technologii' – dodaje Prezes Zarządu Eurolines Polska.

'M-marketing to rozwiązanie, które ze względu na precyzję dotarcia do właściwego grona osób daje możliwości, jakich nie dają żadne inne narzędzia marketingowe. Jesteśmy gotowi to sprawdzić…'- mówi Krzysztof Stępień, Dyrektor Sprzedaży Eurolines Polska Sp. z o. o.

'Marketing mobilny dla firm z branży transportu i logistyki jest ciągle nowością na rynku polskim. Dlatego też, jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z największą siecią połączeń autobusowych w Polsce i w Europie i rozpocząć działania na nie odkrytym jeszcze 'terenie'. Znajomość rynku i dotychczasowe doświadczenia pozwalają nam rozszerzać ofertę, a także dostosowywać ją do potrzeb rynku, szczególnie wśród klientów wymagających i dokładnych w realizacji swojej firmowej misji' – uzasadnia Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2.

Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, m.in.: na takich nośnikach, jak: reklama prasowa, plakaty, ulotki. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych w dniu 5 listopada zostanie uruchomiona strona internetowa, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat konkursu

http://www.ep.el2.pl

Sylwester KozakZ Eurolines po nagrody

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.