Agencja marketingu mobilnego EL2 podpisała umowę z firmą Eurolines Polska oferującą połączenia autobusowe z Polski do 21 państw europejskich. W ramach zawartej umowy EL2 rozpocznie działania związane z uruchomieniem specjalnego serwisu oraz konkursu dla abonentów wszystkich sieci GSM. Na uczestników czeka ok. 1 500 atrakcyjnych nagród, w tym bilety autokarowe do wybranych miejsc na terenie całej Europy.
'Z Eurolines po nagrody' to nazwa konkursu SMS`owego, przygotowanego dla osób będących abonentami wszystkich polskich sieci GSM. Konkurs rozpocznie się 5 listopada i potrwa do 5 grudnia bieżącego roku. Zabawa została podzielona na 3 etapy: codzienny, weekendowy oraz finałowy.
'Konkurs w dużej mierze przyczyni się do zwiększenia wiedzy o Eurolines wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Chcemy dotrzeć z komunikatem o naszej firmie do jak największej liczby osób korzystających z usług Eurolines, a tym samym utrwalić wizerunek naszej marki w szerszym gronie' – mówi Janusz Mazgaj, Prezes Zarządu Eurolines Polska Sp. z o.o. 'Do tej pory żaden z przewoźników nie zdecydował się na rozwiązania jakie proponuje marketing mobilny. Jesteśmy pierwszymi, którzy postanowili przełamać stereotypy i zdecydować się na wykorzystanie w promocji nowych technologii' – dodaje Prezes Zarządu Eurolines Polska.
'M-marketing to rozwiązanie, które ze względu na precyzję dotarcia do właściwego grona osób daje możliwości, jakich nie dają żadne inne narzędzia marketingowe. Jesteśmy gotowi to sprawdzić…'- mówi Krzysztof Stępień, Dyrektor Sprzedaży Eurolines Polska Sp. z o. o.
'Marketing mobilny dla firm z branży transportu i logistyki jest ciągle nowością na rynku polskim. Dlatego też, jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z największą siecią połączeń autobusowych w Polsce i w Europie i rozpocząć działania na nie odkrytym jeszcze 'terenie'. Znajomość rynku i dotychczasowe doświadczenia pozwalają nam rozszerzać ofertę, a także dostosowywać ją do potrzeb rynku, szczególnie wśród klientów wymagających i dokładnych w realizacji swojej firmowej misji' – uzasadnia Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu Agencji Marketingu Mobilnego EL2.
Konkursowi będzie towarzyszyć wsparcie reklamowe prowadzone, m.in.: na takich nośnikach, jak: reklama prasowa, plakaty, ulotki. Ponadto, dla wszystkich zainteresowanych w dniu 5 listopada zostanie uruchomiona strona internetowa, na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat konkursu
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.