Firma zanox, sieć reklamy efektywnościowej, zatrudniła nowego menadżera sprzedaży, Tomasza Karolaka, który dotychczas pracował w Google Polska.
Z polskiego oddziału Google do sieci reklamy efektywnościowej zanox przeszedł nowy menadżer sprzedaży, Tomasz Karolak. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług sieci w Europie Centralnej i Wschodniej. Ma on zadbać o umocnienie pozycji firmy w tych obszarach rynku. Będzie też podejmował działania z zakresu upowszechniania wiedzy odnoszącej się do marketingu efektywnościowego firmy zanox.
Tomasz Karolak w firmie Google Polska zajmował stanowisko Senior Account Managera dla branży lokalnej, handlowej oraz media i rozrywka. W swojej karierze zawodowej był równie zatrudniony w MacCann Erickson, jako Account Manager.
W trakcie wakacji, firmie zanox udało się pozyskać pięciu nowych klientów strategicznych – sieć sklepów dziecięcych SMYK, salony prasowe EMPIK, Groupon Shop, producenta materiałów biurowych Office Depot oraz sieć telefonii komórkowej Play.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!